vanessaj skrev 2013-09-11 18:48:47 följande:
Nej dom bodde i ett område som heter Paceville och där fanns många vanliga discon som dom kom in på. Jag förstår att du inte tycker det är ok men du känner inte min dotter. Hon är mer mogen än de flesta 15-16 åringar så jag har inga problem att hon går på nattklubb själv utan att ha mamma som övervakar hela tiden.
Men du flrstpr verkligen inte vad problemet är.
Om hon nu får göra det här som 12 åring vad har hon kvar att längta efter? Du tar ifrån henne något genom att låta henne befinna sig på en nattklubb själv redan som 12 åring.
Sen är de inte mogna att ta rationella beslut i den åldern, hur mycket äldre de än är mot sina jämn åriga. De är lätt påverkade och pigga på att kasta sig in i nya saker, även om mamma och pappa tror något helt annat så är det så 12 åri gar fungerar och ska fungera.
Sen att det nu skulle finnas två 12 åringar som är så pass mogna är otroligt och att de skulle känna varandra låter bara för osanolikt, troligare att det handlar om föräldrar som inte riktigt har koll på läget.
Sen missar ni att ni låter små 12 åringar befinna sig i en farlig miljö, vet ni inte hur många våldtäkter som sker där varje år?
Vet ni inte om att tjejer dagligen blir drogade på sånna ställen, ett par 12 åringar är lätta offer för något sånt.
Tänk på allt våld som kan förekomma, det är inget en liten 12 åring ska utsättas för än.
Om något hade hänt ändå då vad hade ni gjort? Är en jäkla lång väg till de små om oturen är framme.
Ärligt talat jag fattar inte hur tusan man som förälder tänker när man skickar i väg sin 12 åring till något sånt.