Har ni varit gravida någonsin?
Vänder mig till er som har svårt att bli gravida, har ni varit gravida någon gång tidigare?
Vänder mig till er som har svårt att bli gravida, har ni varit gravida någon gång tidigare?
Jag har ett barn nu, men det tog lång tid att göra henne. Jag hade aldrig varit gravid, trots otroligt slarv med skydd under tidigare år. Jag trodde inte jag kunde bli gravid. Men efter nästan 2 år så fick jag plus på stickan, och det ledde till ett barn.
Försökte i två år, blev gravid, missfall v 9, nu försökt 6 mån efter det och ännu inget pluss. Suck..
Tre regelrätta m.f/MA och 5 kemiska graviditeter-under snart 7 år.
tack för ni delar med er. Beklagar ni som fått mf och liknande
Försökte i 2 år- missfall i vecka 13
Försökte i 3 år till-Gravid och fick min son..
ts jag hade längtat sedan 95 då min kille och jag blev ihop men vi iaf jag var oerfaren och trodde att man kunde bli med barn trots p piller, men dessutom har jag vestibulit och har svårt att ha sex, men så äntligen 2011 blev jag gravid och jag var skitglad! tyvärr dumpa killen mej och nu är jag så sugen men ensam
jag fick mf.
BIM-lista och pepptråd för oss med ex pcos och liknande!!
www.familjeliv.se/Forum-4-324/m70507814.html
Jag har varit gravid en gång, för 5 år sedan. Jag blev gravid på första försöket, men den graviditeten slutade i en sen abort i v.14+1 p.g.a. att den blivande fadern misshandlad mig (det tog mig 10 veckor att ta det beslutet!). Jag har försökt bli gravid med två karlar efter det, men utan resultat...
Försökte i 7 månader och blev gravid men MA i vecka 14, försökt sen dess vilket är ett år sedan nu.
Känns som jag är den enda i världen som aldrig blir gravid och lägger många hundra kronor på vitaminer och ägglossningstester. Känner ni med så?
Jag har bara haft oskyddat sex med min nuvarande sambo. Vi fick försöka 3 år och göra 4 ICSI (provrörsbefruktningar med mikroinjektion) för att få vår son. På ICSI nr 3 fick jag en kemisk graviditet och det var f*n det grymmaste jag varit med om. Plus på stickan och mens några timmar senare. Himmel och helvete på samma dag. När jag var gravid på riktigt fick jag starkt plus på rätt dag och då höll det hela vägen Lycka till!