• MaddieLane

Så jäkla trött på amningsbabbel & feminister! BLÄ!

Hej alla termosmorsor, ni som ej får sex el inte vill ha samt feminister. Jag kan med största sannolikhet säga att ni kommer avsky mig för vad jag delar med mig utav i min blogg. Speciellt med tanke på att jag är mamma och allt. Men så är det. Ni vill att vi ska respketera era åsikter, så nu får ni tamejtusan börja acceptera oss.

JO - Kvinnor kan älska porr. Nakna tjejer som har sex är bland det vackraste och sexigaste som finns.
    JA - Jag spyr på er föräldrar som planerar ett strandbesök med barnen en v innan, klär in barnen i soldräkt och smetar på faktor 50. Som brett smörgåsar och gjort termoskaffe. Bläk!
    NEJ - Amning är inte vackert att titta på, men det är vackert att amma sitt eget barn. Men det är lika bra att ge ersättning.
    STOPP - Risken blir inte större att barnet skadas eller får sjukdomar som allergi/astma om du röker under graviditeten el efter. JAG VET!
    SJÄLVKLART - Skulle jag kunna ligga med en man om jag visste att han var upptagen. Det är så jävla spännande.

Så ni lär förmodligen HATA min blogg!
    fifthyshadesofher.blogg.se

• Svar på tråden Så jäkla trött på amningsbabbel & feminister! BLÄ!
  • La Lola

Oj...lamt försök att verka provocerande. Bättre kan du allt!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Paroles
    La Lola skrev 2013-06-13 21:47:59 följande:
    Oj...lamt försök att verka provocerande. Bättre kan du allt!
    hihi ja, jag håller med

Dessutom får jag inte ihop det där med stranden. Vad menar du egentligen ts?
  • MalinEddie

Vill du att jag ska läsa din blogg? Det kommer jag inte göra då den låter väldigt ointressant. Människor som tror att barn inte tar skada av att mamman röker under graviditeten bara för att deras barn inte tog skada ger jag inte mycket för. Snacka om okunnigt.

Avskyr CIO-metoder.
  • Natulcien

Jag förstår att du försöker göra reklam för din blogg...men jag blir inte nyfiken. Marknadsföring är nog inte din grej....

• MaddieLane
    MalinEddie skrev 2013-06-13 22:04:47 följande:
    Vill du att jag ska läsa din blogg? Det kommer jag inte göra då den låter väldigt ointressant. Människor som tror att barn inte tar skada av att mamman röker under graviditeten bara för att deras barn inte tog skada ger jag inte mycket för. Snacka om okunnigt.
    Såklart, annars hade jag väl inte spammmmat?

Jag har arbetat på Radiumhemmet. Vet vad jag pratar om när dte kommer till rökning :D
  • Dr Mupp
    MaddieLane skrev 2013-06-13 22:36:36 följande:
    Såklart, annars hade jag väl inte spammmmat?

Jag har arbetat på Radiumhemmet. Vet vad jag pratar om när dte kommer till rökning :D
    Vilket tur att du har rätt och alla forskare har fel.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Så jäkla trött på amningsbabbel & feminister! BLÄ!