• Anonym (Pergostart!)

Pergostart imorgon fredag *Nervös/Orolig*

Imorgon på dag 3 så ska jag ta min första pergo tablett och sen fem dagar frammåt dag 3-7 alltså.
    Verkar dock olika för när folk börjar sin kur har jag märkt.

Nu är jag orolig över dessa jäkla biverkningarna man kan få tex yrseln och synrubbningar
    Hur fort försvinner dessa tro?

Antar att mina chanser för att lyckas på denna kuren inte blir så mycket mera säker?
    Har egen ÄL men oregelbunden cykel m.m

Ni andra som tatt/tar pergo hur har ni mått? Hur länge?          

• Svar på tråden Pergostart imorgon fredag *Nervös/Orolig*
  • Anonym (Pergostart!)

Någon?

• Rue

Tagit pergo denna cykel första gången, dag 5-9. Har egen äl men ska testa i 3 mån för att stärka äl- har svårt att bli gravid efter ett ma. Kände nästan inget inför äl, biverkningarna kom först runt äl och nu efter. Är Jättetrött, ont i bröstvårtorna, i perioder mått illa, haft ont i huvudet, vallningar, yrsel, mensvärk etc. Men ändå på en "ok" nivå, fixar vardagen utan problem. Trodde det skulle bli värre. 😄. Väntar nu på Bim på torsdag men räknar med att det inte tagit sig första gången- vore FÖR bra!

• Anonym (3)

Kände ingenting i biverkningar mer än stark ägglossning vilket jag inte känner av i vanliga fall. Blev dock inte gravid på 3 kurer heller.

• Blingbling

Kände som du TS inför min Pergo-premiär som jag hade för en månad sedan, var väldigt orolig...men biverkningarna uteblev. Det enda jag kände av var att jag fick några mindre värmevallningar ibland..,men det överlever man ju. Hur har det gått för dig, när du antagligen avslutat kuren...blev det några biverkningar för dig?

Svar på tråden Pergostart imorgon fredag *Nervös/Orolig*