Tycker du att det är acceptabelt att tömma blåsan på en bakgård i centrum där det bor folk?
Här tömmer jag blåsan på kissbakgården i vår stad. Kändes faktiskt som rena himmelriket att göra det eftersom jag var så kissnödig.
Är det så svårt att hitta en buske en bit ifrån om man nu verkligen måste kissa när man är ute och vandrar (Och ingen toa tillgänglig)? Är ju hur äckligt som helst att kissa på asfalt.
Tycker det är värre med folk som kissar i hissar...
Men är du framme igen din äckliga kärring?! Hur kan du inte bli avstängd från FL. BLÄÄ!!!
Men varför ställer du samma...jävla...fråga....hela...tiden?!
Borde finnas forum för sådana som dig, eller sök hjälp ta mig fan.
Kan inte FL sätta någon gräns för hur många gånger man får ställa samma idiotiska fråga?
Vad i hela världen får du ut av detta? Har du svårt att hålla dig, ta på dig en blöja innan du går på krogen, säg till dina vänninor att göra detsamma, alternativt kissa på er om ni inte kan hitta nåt annat ställe men GE FAN I ATT KISSA PÅ GATAN och förstöra för de som bor där!!
Men sluta pissa överallt, alla vet att du gör det med flit för att du tänder på det. Inse att du förstör för andra med ditt beteende, hoppas polisen tar dig så du måste böta. Fast du kanske skulle tända på det med...
Pissråtta :D
Lägg en påse i bakfickan eller handväskan, kissa i den. Häll ut den bakom en buske. Bor du i ett område där folk kissar på din bakgård kan du kedja fast en stor potta i stupröret eller liknande (lång kedja) skriv TÖM INTE på den.
Hund, katt som människa. Nöden har inga lagar men visst fan är det perverst Annika!