• Annikadahl

Tycker du att det är acceptabelt att tömma blåsan på en bakgård i centrum där det bor folk?

Här tömmer jag blåsan på kissbakgården i vår stad. Kändes faktiskt som rena himmelriket att göra det eftersom jag var så kissnödig. 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är acceptabelt att tömma blåsan på en bakgård i centrum där det bor folk?
  • Mithra

Är det så svårt att hitta en buske en bit ifrån om man nu verkligen måste kissa när man är ute och vandrar (Och ingen toa tillgänglig)? Är ju hur äckligt som helst att kissa på asfalt.

• Niju

Tycker det är värre med folk som kissar i hissar...Kräks

• Annikadahl
    Mithra skrev 2013-06-12 16:43:10 följande:
    Är det så svårt att hitta en buske en bit ifrån om man nu verkligen måste kissa när man är ute och vandrar (Och ingen toa tillgänglig)? Är ju hur äckligt som helst att kissa på asfalt.
    Kan man ju tycka men det finns inga buskage mitt i stan så det är inget alternativ. Visst är det lite svinigt att kissa på asfalt men man får ju sätta sig så att kisset rinner från där man själv sitter så är det ju lugnt. Man skulle ju naturligtvis själv inte vilja bo där för som där luktar.
  • Tealhawk

Men är du framme igen din äckliga kärring?! Hur kan du inte bli avstängd från FL. BLÄÄ!!!

These are not the droids you're looking for
  • La Lola

Men varför ställer du samma...jävla...fråga....hela...tiden?!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mithra
    Annikadahl skrev 2013-06-12 16:47:01 följande:
    Kan man ju tycka men det finns inga buskage mitt i stan så det är inget alternativ. Visst är det lite svinigt att kissa på asfalt men man får ju sätta sig så att kisset rinner från där man själv sitter så är det ju lugnt. Man skulle ju naturligtvis själv inte vilja bo där för som där luktar.
    Hoppas boenden skaffar vattenslang och sprutar vatten på folk som kissar.
    Det finns absolut bättre ställen än asfalten utan en bostad. T.ex i Stockholm finns hur många ställen som helst ju.. och det finns alltid något ställe att kissa. McDonalds, kanske annan restaurang?

Jag har satt mig på en gräsmatta i en park i stan, är inte det lite bättre än att sitta utanför en bostad där folk bor och ska gå?

Skäms tamejfan.
  • Annikadahl
    Mithra skrev 2013-06-12 16:51:41 följande:
    Hoppas boenden skaffar vattenslang och sprutar vatten på folk som kissar.
    Det finns absolut bättre ställen än asfalten utan en bostad. T.ex i Stockholm finns hur många ställen som helst ju.. och det finns alltid något ställe att kissa. McDonalds, kanske annan restaurang?

Jag har satt mig på en gräsmatta i en park i stan, är inte det lite bättre än att sitta utanför en bostad där folk bor och ska gå?

Skäms tamejfan.
    Som sagt nöden har ingen lag och om det funnits andra ställen som är mer lämpliga hade nog folk valt dem. Varför tror du annars att den bakgården blivit kissplatsen där alla gör det annars?

Har varit med om väninnor som sagt att det var hemskt att göra det och att de aldrig skulle kunna göra det för att sedan nästan springa in där och kissa utav bara fan och verkligen tackat mig för att jag visat dem stället. 
  • Mithra
    Annikadahl skrev 2013-06-12 17:13:55 följande:
    Som sagt nöden har ingen lag och om det funnits andra ställen som är mer lämpliga hade nog folk valt dem. Varför tror du annars att den bakgården blivit kissplatsen där alla gör det annars?

Har varit med om väninnor som sagt att det var hemskt att göra det och att de aldrig skulle kunna göra det för att sedan nästan springa in där och kissa utav bara fan och verkligen tackat mig för att jag visat dem stället. 
    Jag tycker man ska planera lite bättre istället.
    Är man ute på krogen: Kissa innan du går, passa på att försöka kissa när kön kan tänkas vara kortare.
    Om man bara ska vara ute på stan: Kissa innan du går hemifrån.

Ta reda på vart det finns offentliga toaletter.
    Som sagt, planera bättre.
    Hade du gillat om folk kissade på din tomt? Framför din dörr? På din garageuppfart? På din balkong? Bara för att det var bästa stället?
  • taquine

Borde finnas forum för sådana som dig, eller sök hjälp ta mig fan.Kräks

• Annikadahl
    Mithra skrev 2013-06-12 17:18:27 följande:
    Jag tycker man ska planera lite bättre istället.
    Är man ute på krogen: Kissa innan du går, passa på att försöka kissa när kön kan tänkas vara kortare.
    Om man bara ska vara ute på stan: Kissa innan du går hemifrån.

Ta reda på vart det finns offentliga toaletter.
    Som sagt, planera bättre.
    Hade du gillat om folk kissade på din tomt? Framför din dörr? På din garageuppfart? På din balkong? Bara för att det var bästa stället?
    Naturligtvis är det bättre att gå på toaletten håller med dig. Och jag hade naturligtvis inte gillat om folk kissat där jag bor. Men vad hade du själv gjort om du varit i ett gäng jättekissig och det fanns tre alternativ stå i en jättelång kö och kanske kissa på dig, bara kissa någonstans mitt på gatan eller gå in på en bakgård där det liksom är lite ok att kissa? Sen följer man ju med gruppen också och om gruppen tycker det äör okej att göra det så är det ju mer ok.
  • CarinaL26

Kan inte FL sätta någon gräns för hur många gånger man får ställa samma idiotiska fråga? Kräks

Vad i hela världen får du ut av detta? Har du svårt att hålla dig, ta på dig en blöja innan du går på krogen, säg till dina vänninor att göra detsamma, alternativt kissa på er om ni inte kan hitta nåt annat ställe men GE FAN I ATT KISSA PÅ GATAN och förstöra för de som bor där!! 

• Mithra
    Annikadahl skrev 2013-06-12 17:22:29 följande:
    Naturligtvis är det bättre att gå på toaletten håller med dig. Och jag hade naturligtvis inte gillat om folk kissat där jag bor. Men vad hade du själv gjort om du varit i ett gäng jättekissig och det fanns tre alternativ stå i en jättelång kö och kanske kissa på dig, bara kissa någonstans mitt på gatan eller gå in på en bakgård där det liksom är lite ok att kissa? Sen följer man ju med gruppen också och om gruppen tycker det äör okej att göra det så är det ju mer ok.
    Jag planerar, kissar innan jag blir jättekissnödig. Och blir jag jättekissnödig så håller jag mig ändå, kan hålla mig väldigt länge.. har hänt och aldrig kissat på mig.

Jag faller inte för grupptryck, bara döda fiskar följer strömmen.
  • mycketsaft

Men sluta pissa överallt, alla vet att du gör det med flit för att du tänder på det. Inse att du förstör för andra med ditt beteende, hoppas polisen tar dig så du måste böta. Fast du kanske skulle tända på det med...

• Unbreakable

Lägg en påse i bakfickan eller handväskan, kissa i den. Häll ut den bakom en buske. Bor du i ett område där folk kissar på din bakgård kan du kedja fast en stor potta i stupröret eller liknande (lång kedja) skriv TÖM INTE på den.

• Lindsey Egot NO1

Hund, katt som människa. Nöden har inga lagar men visst fan är det perverst Annika!

Svar på tråden Tycker du att det är acceptabelt att tömma blåsan på en bakgård i centrum där det bor folk?