• Anonym (Hoppas liiiite)

Fet med 2 celligt

Hej,

Jag och min man satte in vårat sista embryo från frysen nu i lördags. Läkaren ringde på fm och meddelade att
    det från början 4 celliga embryot hade tappat 2 celler vid upptining och att vi nu fick välja mellan att chansa och sätta in embryot eller om vi ville ha tillbaka pengarna och kassera det. Många frågor och funderingar men tillslut så bestämde vi oss för att chansa trots allt. Nu har jag lovat mig att vara mer lugn och inte spekulera så mkt denna gången och jag har ju nästan inga förhoppningar alls denna gången. Enligt läkaren så hade vi 17% att lyckas nu mot 28% vid vanligt FET.  Jag skriver detta för att jag skulle vilja höra andra som lyckats plussa med 2 el 3 celligt. Vill helst inte höra några negativa tankar om livsdugligheten för det vet vi ju redan, behöver bara lite pepp på vägen! Ska tillägga att vi gjorde FET förra månaden (första gången med syskonförsöket) och misslyckades trots att ett fint embryo sattes in. Då åt jag visserligen inte levaxin som nu och hade inte dom mest optimala värdena så nu hoppas jag att iaf det ska ha stabiliserats sig tills denna gången.

kram till er som försöker och hoppas <3  

• Svar på tråden Fet med 2 celligt

Ngn som varit med om ngt liknande och lyckats? Börjar tvivla mer och mer trots att vi bara är på RD 3 Rynkar på näsan

Inga som kan ge ngt hopp, trots att det lästs 150 ggr? ja ja det visar väl sig med tiden.

• Anonym (nej)

Har ingen erfarenhet men jag önskar dig lycka till! Solig

Svar på tråden Fet med 2 celligt