Min sambo röker hasch flera gånger om dagen. Jag går sönder inuti.:(Hatar droger
Ni ska veta att jag inte är en moral kärring. Men när saker går över styr och de börjar påverka familjen gör det jävligt ont. Min sambo jag lever med röker mycket hasch. Han har ett arbete han sköter väl. Men väl hemma sen så röker han non stop.Skulle inte bry mig om det var någon gång. Men det är ständigt. Flera joints om dagen. Jag har sagt rakt ut vad jag tycker.Vi har en son så helt lätt är det inte. Han röker inte framför vår son. Men han går på promenader hela tiden. Kommer hem och är ständigt hög.Jag känner hur jag mer och mer blir indragen och tänjer mina egna gränser. Sen när han inte röker har han ett jätte tufft humör.Han blir snällare med rökat i kroppen. Låter tragiskt att skriva detta. Men jag är på ett sätt ensam i relationen. För jag är ju inte påverkad. Samt kommer han och lägger sig och vill vara intim så gör det ont inuti mig. För han är ju inte nykter. Han är en fin man trots allt. Men detta äter mig inifrån och jag går hela tiden på helspänn hemma.Just för att han har ett lynigt humör. Orkar inte tjata om vad jag tycker. För det kommer jag ingenstans med. Mer och mer känner jag mig trasig. Vet att jag har ett medberoende. Vart kan jag vända mig och själv få hjälp. Vi har en jätte fin son. Han är det viktigaste så något måste jag göra. Men vi har ju bara ett boende. Samt att jag ändå tycker mycket om mannen. Men på sikt kommer jag inte orka.Sen har det blivit så att när han röker så vill han bara vara inne och inte göra något bara sitta framför datorn och spela eve ett datorspel. Han går endast ut för att röka. Jag vet jag borde dra. Men fan i helvete att det ändå inte är så lätt.