Lätt, bakåtvänd sittvagn
Hej!
Kan någon rekommendera en lätt, bakåtvänd sittvagn till en 1,5 åring? Inte nödvändigtvis sulky, men relativt lätt ska den vara. Känner till endast Bugaboo, men de är ju så dyra... :(
Hej!
Kan någon rekommendera en lätt, bakåtvänd sittvagn till en 1,5 åring? Inte nödvändigtvis sulky, men relativt lätt ska den vara. Känner till endast Bugaboo, men de är ju så dyra... :(
Då tror jag inte det finns allt för många vagnar att välja mellan om det ska vara hyffsat bra kvalité också men är barnet 1,5 så går det väl att ha framåt?
Har en bugaboo bee som gått sönder. Jätte smidig vagn som inte tar mycket plats men min erfarenhet av bugaboo är att dom lätt går sönder. Sen är de svåra att laga iaf om det är chassit som krånglar å då måste man köpa ett nytt för flera tusen. Så jag skulle satsa på en annan vagn. Quinne zapp xtra är ju mycket billigare och phil å ted har en man kan vända med hjälp av adapter.
Qinny zapp extra rekommenderar jag.
Tack tack tack för alla tips! Vi får tänka lite.
Men fler åsikter välkomnas gärna :)
Mutsy evo eller igo.
Tipsar om gruppen Barnvagnar! på Facebook, där vet folk ALLT om vagnar!
Vi har iofs en bee, men tittade på den här innan lekmer.se/barn-och-baby/barnvagnar-o-barnvagnstillbehor/sittvagnar/akta-graco-duovagn-evo-charcoal
Akta graco evo, vändbarn och relativt billig :)
Tack för era tips!
Just nu lutar det åt Akta Graco Evo!
Tack för era tips" Vi köpte Akta Graco Evo till slut. Jättenöjd, men litet minus pga att däcken känns lite plastiga. Men det är inget större problem :) Och den är rosa dessutom ;) Köpte den i Polen, typ 800 kr billigare! Tips tips :)