• Whoeix

Tessa Duo?

Någon som vet något om barnvagnarna Tessa Duo?

• Svar på tråden Tessa Duo?
  • Whoeix

Fått hem vagnen, och den är jättefin! Bra storlek och höjd, bra gung i den, stora fina däck, lätt att sätta ihop, inga klagomål än så länge! :)

• Gurkan

Jag har inte ens en tanke på att barn hus nu men älskar att kolla på vagnar och Tessa duo är en jag som fastnat för (den andre är tutek turran) men ingen info någonstans om dem. Vad härligt att du är nöjd!

• Whoeix

Gurkan: näe man får lite köpa grisen i säcken när man inte hittar info. Då drar man sig för att köpa!
    Men jag är glad att vi vågade, den är jättefin vagnen! Känns stabil och säker , och till bra pris! Bebis kommer i oktober så då får vi se om den fungerar så bra som vi tror :)

• Gurkan
    Whoeix skrev 2013-07-14 17:01:44 följande:
    Gurkan: näe man får lite köpa grisen i säcken när man inte hittar info. Då drar man sig för att köpa!

Men jag är glad att vi vågade, den är jättefin vagnen! Känns stabil och säker , och till bra pris! Bebis kommer i oktober så då får vi se om den fungerar så bra som vi tror :)

Kom ih
  • Gurkan

Om du kommer ihåg tråden i december kan du väl skriva vad du tycker :)

• Geelda

Ber om ursäkt för sen fråga, men hur var skötväskan? Har inte sett någon bild på den någonstans...annars jättesnygg vagn!!

• Whoeix
    Geelda skrev 2013-08-07 00:13:27 följande:

Ber om ursäkt för sen fråga, men hur var skötväskan? Har inte sett någon bild på den någonstans...annars jättesnygg vagn!!

Skötväskan är rätt liten, så det skall vi köpa en ny. Annars är vagnen super! :)
  • Whoeix
    Gurkan skrev 2013-07-14 17:29:10 följande:
    Om du kommer ihåg tråden i december kan du väl skriva vad du tycker :)

Har nu haft vagnen ett tag, och kör den dagligen med sonen däri. Den är underbar, med ett riktigt härligt gung! Lättkörd. Sonen sover jättebra däri. Hur sittdelen är vet vi såklart inte än.

Den lilla snö vi haft fungerade de stora hjulen bra i. Även i slask.

Så hittils är den över förväntan!

En enda sak jag retar mig på, det är att det knarrar lite i chassit fram vid ena framhjulet. Varför vet jag ej.

Och att regnskyddet man får med inte sitter på om det blåser.
Svar på tråden Tessa Duo?