• Vissla

Kan man ha kavaj med bara bh under?

Jag vill minnas att jag sett folk utan tröja under kavajen flera ggr men går man verkligen så eller är det bara jag som inbillat mig?

• Svar på tråden Kan man ha kavaj med bara bh under?
  • Skepparen

Det var väl ganska hett sådär i mitten av nittiotalet vill jag minnas. Personligen stör jag mig inte ett dugg på det så länge som kavajen (jackan) är knäppt. 
    Då tycker jag att det är långt värre med alla dessa som kombinerar en mörk BH med en helt transparent blus. WTF liksom. 

• Vissla
    Skepparen skrev 2013-05-30 09:42:57 följande:
    Det var väl ganska hett sådär i mitten av nittiotalet vill jag minnas. Personligen stör jag mig inte ett dugg på det så länge som kavajen (jackan) är knäppt.  Då tycker jag att det är långt värre med alla dessa som kombinerar en mörk BH med en helt transparent blus. WTF liksom. 

Aha, det är ett gammalt mode, inte konstigt att jag inte sett nån gå så på länge då :p undrar hur de kan sitta fast i mitt minne då, jag va väldigt ung på 90 talet...
  • Skepparen
    Vissla skrev 2013-05-30 09:45:00 följande:

Aha, det är ett gammalt mode, inte konstigt att jag inte sett nån gå så på länge då :p undrar hur de kan sitta fast i mitt minne då, jag va väldigt ung på 90 talet...
    Du kanske såg det och blev traumatiserad av uppenbarelsen?
  • Caliin
    Skepparen skrev 2013-05-30 09:42:57 följande:
    Det var väl ganska hett sådär i mitten av nittiotalet vill jag minnas. Personligen stör jag mig inte ett dugg på det så länge som kavajen (jackan) är knäppt. 
    Då tycker jag att det är långt värre med alla dessa som kombinerar en mörk BH med en helt transparent blus. WTF liksom. 
    Jag stör mig även på folk som har en vit BH under en vit t-shirt/topp. Jag tycker inte det är snyggt att se vad folk har för BH:ar på sig. Glad
  • SVejsan
    Caliin skrev 2013-05-30 10:00:55 följande:
    Jag stör mig även på folk som har en vit BH under en vit t-shirt/topp. Jag tycker inte det är snyggt att se vad folk har för BH:ar på sig. Glad
    Vilken färg skulle det då vara för att det inte skulle synas
  • SVejsan
    SVejsan skrev 2013-05-30 10:03:37 följande:
    Vilken färg skulle det då vara för att det inte skulle synas
    Tänkte till : Iofs funkar naturfärgat ...
  • LaFontaine
    SVejsan skrev 2013-05-30 10:04:35 följande:
    Tänkte till : Iofs funkar naturfärgat ...
    ALLTID naturfärgat under vitt
  • linjes
    Caliin skrev 2013-05-30 10:00:55 följande:
    Jag stör mig även på folk som har en vit BH under en vit t-shirt/topp. Jag tycker inte det är snyggt att se vad folk har för BH:ar på sig. 

Hellre det än att se tuttarna hej vilt
  • Caliin
    linjes skrev 2013-05-30 10:07:32 följande:

Haha jaa iofs, det är nog värre. Skrattande 
  • SVejsan
    linjes skrev 2013-05-30 10:07:32 följande:

Här är det nog lite könsbundet hur man tänker
Svar på tråden Kan man ha kavaj med bara bh under?