• ElinK03

Hjälp med kort varsel.

Hejsan. Jag behöver hjälp med kort varsel. Jag och dottern på 15 år hade tänkt att ha en mor och dotter-kväll ikväll. Men problemet är att vi inte vet vad vi ska göra. Om det är nån som har förslag så kom gärna med tips. 

Kram Elin 

• Svar på tråden Hjälp med kort varsel.
  • RöttÄrSött

Bio? Spa? Relax på något badhus? Fin restaurang? Hemmakväll med tonvis med filmer och snask?

• SIN74

Bio med favoritgodiset.
    Restaurangbesök. 
    Gå och handla något gott och laga maten tillsammans. En av er kan bestämma maten den andre en dessert.
    Om ni har lika fint väder som oss - packa en kvällspicnickorg. 

• mrs Vilja

Ta en fika i trädgården/balkongen och bara mysa
    Spela spel
    Bio
    Baka tillsammans

• ElinK03
    RöttÄrSött skrev 2013-05-25 18:12:01 följande:
    Bio? Spa? Relax på något badhus? Fin restaurang? Hemmakväll med tonvis med filmer och snask?
    Tack för tipsen. För eftersom jag är ensam-förälder med en tonårstjej på 15 så är det inte så lätt att planera. 
  • ElinK03
    SIN74 skrev 2013-05-25 18:12:01 följande:
    Bio med favoritgodiset.
    Restaurangbesök. 
    Gå och handla något gott och laga maten tillsammans. En av er kan bestämma maten den andre en dessert.
    Om ni har lika fint väder som oss - packa en kvällspicnickorg. 

Tack för dina tips. Eller  så kan jag ringa till nån av mina vänninor och be den personen att komma hit eller att vi sätter oss på moppen och åker dit. Det är också ett förslag. Vi har jättefint väder här
  • pappa76

Ragga upp en villig trevlig kille o ta för er ihop! Kanske lite annorlunda, men nervpirrande o spännande. Citerar Sven Melender i privat tackbrev: "Jag vill passa på att ge er en bra möjlighet, ivartum libris certuna led um sa faktum. Vet inte riktigt betydelsen, men det är säkert något jävligt vitsigt". Tack!

• ElinK03
    mrs Vilja skrev 2013-05-25 18:12:11 följande:
    Ta en fika i trädgården/balkongen och bara mysa
    Spela spel
    Bio
    Baka tillsammans
    Tack för tipsen. Dem är jättebra. 
  • Sörjande för mänskligheten

Köp hårkurer och ansiktsmasker och smeta dem på varandra, kan vara riktigt kul och medföra skratt! köp godis och se på någon undomsfilm (tror din dotter skulle uppskatta om hennes mamma visar intresse för "tonårsinriktade" filmer). :)

• ElinK03
    Sörjande för mänskligheten skrev 2013-05-25 19:18:20 följande:
    Köp hårkurer och ansiktsmasker och smeta dem på varandra, kan vara riktigt kul och medföra skratt! köp godis och se på någon undomsfilm (tror din dotter skulle uppskatta om hennes mamma visar intresse för "tonårsinriktade" filmer). :)

Tack för tipset. Jag tycker om sådana filmer. Jag lägger ut på bloggen sen vad vi har gjort.
  • ElinK03

Har kommit hem nu. Vi var hos en väninna till mig. Vi åkte på dotterns moppe dit. Väninnan har också en dotter men lite äldre än min. De stortrivs iaf med varandra, det är huvudsaken. Nu sitter jag inne hos min dotter på hennes rum. Hon brukar villja bli nattad. Det är vårt sätt att visa kärlek och omtanke till varann. Kramisar Elin

Svar på tråden Hjälp med kort varsel.