HEJ! Jag käkade dessa produkter 2010 från 21jan-1maj, gick ner 40kg.
Det viktiga är att du dricker en shake var 3e timme, mitt schema va 9,12,15,18 och 21. 5st per dag. Förbränningen hålls igång om man underhåller kroppen var 3e timme samma i vardagliga livet är de viktigt att få i sig mat var 3e timme för att förbränningen och organen skall fungera korrekt därför man skall ta mellanmål mellan de fasta måltiderna.
Jag gick upp i vikt under 1,5år pga sjukldom då ja ej fick träna lr röra mig från att ha varit aktiv å hållit på med sport.
Det är jätte tufft första veckorna på shakes men det är lätt värt det, det är som en rökare som skall sluta röka kroppen har ett behov av socker den skriker efter.
De första 2 veckorna drack jag shakes, dom du köper i pulverform å blandar sj de innehåller ca 100kcal, dem färdigblandade är inte samma sak de innehåller ca 230kcal.
Efter jag druckit det i 2v, övergick jag till att blanda både shakes å bars på dagarna. Jag åt bara en halv bars per gång då barsen innehåller dubbelt så mkt kcal som en shake. Det sägs vara viktigt att äta bars blandat med shakes när man skall gå en lång diet, pga att magen å tarmar å tänder skall få nått att berabeta å det är ganska lågiskt när man tänker på det.
Jag gick ner lika mkt när ja käka bars som shakes.
Drack en shake kl 09, åt en halv bar kl 12 sen en halv bar kl 15 och sen drack jag shake kl 18 och 21.
Sen är det suuuper viktigt att dricka minst 2 liter vatten helst 3. Ta en 0,5l loka/ramlösa flaska å drick 4-6 sådana per dag, det är lättare att dricka ur flaska än i glas. Vattnet du dricker gör att fettrester å annat åker ur kroppen. Utan vatten går du inte ner så mkt.
Första veckorna går man ner jätte mkr, en hel del av det är vatten ca 3-5kg från person till person.
När du nått din drömvikt skall du helst gå ner 3-5kg till eftersom du går upp dessa kilon i vatten i kroppen igen när du återgår till vanlig mat.
Det är väl mina tips.
Jag dricker fortfarande shakes till frukost å som mellanmål å de funkar galant.
www.thetreasuresinlife.com
//Tess