Bästa barnvagnen?
I nuläget har vi en Bugaboo Cameleon som jag börjar förakta mer och mer för varje dag som går.
Så jag undrar vad ni har för vagn? Vilken tycker ni bäst om?
Ös på, jag vill ha en ny barnvagn !
I nuläget har vi en Bugaboo Cameleon som jag börjar förakta mer och mer för varje dag som går.
Så jag undrar vad ni har för vagn? Vilken tycker ni bäst om?
Ös på, jag vill ha en ny barnvagn !
Jag älskar min donkey! Det är de stora framhjulen som gör det. Hade jag köpt vagn idag hade det blivit en Buffalo. Misstänker att du inte är så sugen på en bugga... :)
Både jag och min man är supernöjda med vår Brio Go!
Crescent classic! Sålde just vår emmaljunga city cross och köpte en ny crescent classic istället. Vi har haft den en vecka men jag önskar att vi hade haft den från början för 14 månader sedan. Ombonad, fullt liggläge, förvaringsficka i suffletten, VÄNDBART handtag, stor varukorg som sitter högt ovanför marken. I love it Vi kommer INTE köpa en renodlad sittvagn utan den här vagnen är vagnen vi kommer ha tills vagn inte används mer.
Crescent classic! Sålde just vår emmaljunga city cross och köpte en ny crescent classic istället. Vi har haft den en vecka men jag önskar att vi hade haft den från början för 14 månader sedan. Ombonad, fullt liggläge, förvaringsficka i suffletten, VÄNDBART handtag, stor varukorg som sitter högt ovanför marken. I love it Vi kommer INTE köpa en renodlad sittvagn utan den här vagnen är vagnen vi kommer ha tills vagn inte används mer.
Vi hade en emmaljunga citycross till första barnet, nu när bästa snart kommer har vi köpt en syskonvagn men ändå behållit emmaljungan, använde den i ca 1,5 år med första barnet o den e fortfarande lika fin o fungerar som ny så den kommer användas flitigt vid promenader där bara bebisen al med! Rekommenderar sen varmt!
Urban jungle helt klart
Emmaljunga Nitro city är den bäste enligt mig. Har haft min i snart tre år används fortfarande och nu kommer snart bebis nr 2 att ta över den. Stor plats för barnet men ändå en smidig vagn med Svängbara framhjul. Kan inte komma på något som stör mig, mina vänner har alltid bytt vagn efter ett tag. Jag håller hårt i min ;)
emmaljunga edge med sportchassi om du är ute och går mycket på skogsvägar / grus eller annan " svår " terräng , annars emmaljunga nitro galet lättkörd ! <3
Roligt hur olika det kan vara. Älskar vår Cameleon!! När det blir dags för syskon kommer vi köpa en Donkey.
Icandy peach!