• Axels mamma

vilken ålder byta till sittdel urban jungle mountain buggy??

min pojke är nu 4 månader och får knappt plats i sin liggvagn längre, sittdelen går ju att fälla ner helt så de kan sova i den men när får de sitta i vagnen om man har stöd på sidorna och de sitter fast-spända??
    min pojke är väldigt stark i nacken och gillar att se sig omkring så jag undrar om jag kan byta redan nu??
    han fyller 4 månader idag och det är mitt första barn så därför jag frågar :)
    tacksam för svar från er som har/har haft en urban jungle mountain buggy {#emotions_dlg.flower} 

Axel 130122
  • Svar på tråden vilken ålder byta till sittdel urban jungle mountain buggy??
  • Axels mamma

Ingen som har svar? :)

• Axels mamma

Måste väl vara någon som har haft en UJ??

• Belevaere

Svarar fast jag inte har någon UJ. Vi bytte till sittdel runt 4 månader och han fick då sitta halvlutandes. Vi valde dock bort UJn eftersom jag inte ville ha honom framåtvänd så tidigt utan ville att vi skulle kunna se varandra när vi var ute på promenad. Nu börjar vi dock fundera på att köpa en begagnad UJ eller en city mini att ha till sommaren då han börjar närma sig året.

• Powderpuff

Vi satte våran dotter framåt ivåran uj runt den åldern. Det var däremot vinter då så hon hade ju åkpåse runt sig också men inga som helst problem. Hon var överlycklig över att få se ut!

• Axels mamma

Tack för era svar :)) jag var mest oroad för deras ryggar om de verkligen tål att åka sittandes i den åldern men de protesterar väl annars.. Man kan ju fälla ryggen som sagt..

Svar på tråden vilken ålder byta till sittdel urban jungle mountain buggy??