menopur, äl i helgen, plötslig blödning.. hjälp!!!
jag ska ta ägglossningssprutan ikväll var de planerat, (tagit menopur injektioner i 3veckor, varit på 3ultraljud denna vecka)
vi mös lite ikväll, och sen va ja ute med hundarna, känner hur de lixom ploppar till och blir blött mellan benen, tänkte att de va efter myset, även om de var 2timmar sen.. går in på toa och de är en blödning, som gått genom mjukisbyxorna och ner på låren.. hela toa sitsen blev nerkladdad.. vågar ja ta ovitriellten ikväll??? kan inte få kontakt med läkaren heller eftersom de är fredagkväll..
i onsdags fanns de en äggblåsa på 7mm, och många små då.. idag fanns en på 17mm och en den som var 7 i onsdags hade vuxit till 14, precis som förväntat.. men den som plötsligt dykt upp på 17mm, ja fundera på om de va nå cysta eller så som sprack nu ikväll?? har bara liite växtvärk som ja haft hela dan.. inte alls nån fara.. men funderar på om ja ska avvakta till imorgon eller köra på med äl-sprutan ändå.. är ensam inatt så de känns lite läskigt.. -jag hade en spontan störtblödning i vintras,där ja nästan vart kvar på sjukhuset, men javille hem så ja fick de om ja lova å inte anstränga mig..