beställa trots anmärkning
hej! finns de någon som vet sidor man kan beställa grejer ifrån trots anmärkning.
hej! finns de någon som vet sidor man kan beställa grejer ifrån trots anmärkning.
Känsligt ämne, sorry.... Låt alla köpa hur mycket de vill....
oj vilken diskussion detta blev, kan tillägga att mina skulder jag har är för att ett ex till mig beställde saker i mitt namn som ligger hos utredning. Men jag betalar av den skiten så länge. Så nä min mening är inte att beställa saker och inte sedan betala. jag betalar alltid för mig.
Om du har betalningsanmärkningar, skulder så finns det vissa sidor du kan beställa på faktura. För mig har det fungerat.
bonprix.se (jag beställde för 3000 kr)
glasögon , om du har recept på glasögon favoptic heter sidan
jag lyckades beställa på dammsugarpar.se
Alla sidor som har egen faktura brukar funka och dem har avbetalkning på fakturorna också.
jag har själv blivit försatt i skuldsaldo + bet anmärkning för att jag var naiv och ställde upp på ett lån åt mitt ex, samt mobilabonnemang för att denne inte kunde själv då denne hade skulder., Men när vi gick isär så betalade personen, till efter några månader tväårstopp och försatte mig i ekonomisk kris,
jag fick akut tid till kurator.. hon sa vad jag skulle betala och inte betala. jag hade ju ett eget lån jag betalade av på (stort).
jag tog det lånet för att betala av krediter (ellos, klarna, halens m.m) För förstod att räntan var så hög så jag betalade så mycket i månaden. jag tog låpnet för att förbättra min ekonomi, så jag hade en bättre summa i månaden och skulle få ha så i 5 års tid. Tills allt förstördes.
hur kan man med att försätta en annan människa i skulder..
min inkomst är sjukersättning, bostadstillägg + merkostnadersättning
har ni tips på sidor man kan beställa på faktura trots skuldsaldo och betanmärkning så vore jag tacksam för alla tips jag kan få. och nej jag försätter mig inte i mer skulder. jag ska ansöka om skuldsanering, innan man kan ansöka får ingen ny skuld uppstått på 8 månader. det har det inte. men dem säger att nu är det inte läge att ansöka om skuldsanering. så jag får vänta ett tag.