• FruMa

Jönköpingsmammor

Hej! Jag är en 22-årig tjej - nybliven mamma till en liten dotter på snart 6 veckor. Går hemma på dagarna och är mammaledig. Någon fler i Jönköpingstrakten?

Hade varit kul att hitta på något tillsammans. Fika, gå på stan eller någonting sådant. Kanske "lek-träff" i Stadsparken?

• Svar på tråden Jönköpingsmammor
  • FruMa

*puffar*
    Ingen som är från Jönköping? ;)

• ReasonWhy

Dåligt gensvar för dig här! Jag bor i Jönköping och har en dotter på nästan 1 1/2 år. Väntar in barn nummer 2 som kommer i februari. Jag har bott här i 3 år och skriver just nu mitt examens arbete, snart färdig fsklärare.

• FruMa
    ReasonWhy skrev 2013-08-15 22:08:14 följande:

Dåligt gensvar för dig här! Jag bor i Jönköping och har en dotter på nästan 1 1/2 år. Väntar in barn nummer 2 som kommer i februari. Jag har bott här i 3 år och skriver just nu mitt examens arbete, snart färdig fsklärare.

Ja riktigt dåligt tyvärr! Så tack för ditt gensvar! ;)

Nu är min dotter 4,5 månad ungefär och jag är gravid med nästa som är beräknad i april.
  • Kakankaka

Hej!

Jag är 25 år, ha en dotter på två år och väntar mitt andra barn som är beräknat om 6 veckor!

• ReasonWhy

Grattis till er båda två för era nummer två :) Mitt första barn är en Aprilbebis. Rätt skönt när de kommer till våren. Undrar hur det blir att få barn mitt i smällkalla vintern...

• Sandra 483

Hej är snart 26 år o bor i skillingaryd :) har två pojkar minstingen blir snart 3 och äldsta är 8.5 år och lär gärna känna fler mammor o barn i trakterna :)

Svar på tråden Jönköpingsmammor