• Vintermamma88

Tako monodi 2012/2013?!

Hej! Jag har precis beställt ovanstående vagn och undrar om någon har erfarenhet utav den? :) Har hittat en del trådar om Tako jumper x samt Tako laret, men de är ju lite olika varandra i utförandet. Någon som har nåt att säga om denna vagn? Bra som dåligt :)

• Svar på tråden Tako monodi 2012/2013?!
  • stålmoder

hej ska åka o prova takovagnar i helgen kan höra av mej om jag hittar mågot spännande om den ==)

• Vintermamma88

Åh ja, det får du jättegärna göra!! Pratade med en tjej som jobbar hos dinbarnvagn.se och hon sa att de iaf aldrig fått tillbaka en vagn pga missnöje. Så jag hoppas att hon var ärlig :) Roligt att åka iväg å provköra, barnvagnar är ju bland det bästa man kan shoppa ;)

• stålmoder
    Vintermamma88 skrev 2013-05-27 08:04:29 följande:
    Stålmoder: Har du provkört vagnen ännu? :)

hej förlåt att jag inte skrivit än tänkte göra det imorgon men jag har provat den tänkte jag kunde berätta vad jag tyckte men nu måste jag tyvärr sova =)
  • stålmoder

hej jo, jag var ju i Lund för några veckor sen på pyret och snäckan där fanns tyvärr ingen monodi där att se men provade jumper xen och lareten en hyeldel o jag fastnade helt! jätte trevliga. tydligen är lareten ganska lik monodien så ja... vi ska iaf köpa en x. fick intrycket att dom verkar vara super stabila men ändå smidiga. inte ofta man ser det tycker jag. =) och en annan sak jag la märke till var att det var så lätt och enkelt att fälla ihop o byta delar som dom visa på filmerna på youtube. visst är det säkert en vanesak men men. har lite svårt att berätta bara rakt upp o ner men är det något du tänker på är det bara att skriva så kanske jag kan hjälpa dej trots att det inte modellen du frågade efter som jag provat. men jag upplever att det är inte så stora detaljer som skiljer modellerna åt. trevlig lördagskväll =)

• xLindax

Puffar liv i denna, mer erfarenheter av vagnen?

Plussade 27/12 - 2013 BF 2/9 - 2014
Svar på tråden Tako monodi 2012/2013?!