• scrapparlotta

Gympakläder....i vadå?

Vad för väska/påse har era barn gympakläderna i? Är det gympapåsar som gäller? Vi har nu gympapåsar, men jag gillar dom inte. Jäkla snören som är hur långa som helst...och jag tycker dom blir sunkiga fort. Men jag kanske har dåliga gympapåsar.....Mina barn ska efter sommaren börja i 3:an och i 1:an.....

• Svar på tråden Gympakläder....i vadå?
  • levande charader

Vi har gympapåsar, funkar jättebra. Jag brukar korta snörena något genom extra knutar, sen tvättar jag dem med jämna mellanrum. Mina barn har haft samma i några år nu och de ser fortfarande nya ut.

• Dr Mupp

Gympapåsar, de brukar hänga med i tvätten så håller de sig fräscha

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Noran

Jag tog en vanlig tygkasse fån Tiger. Sånna där prickiga nylonkassar. Har flera sånna hemma till allt möjligt. Gillar dom. 

• Sticka

Jag hade alltid gympakläderna i skolväskan bara. En plastkasse att lägga den blöta handduken i.

• EllisBell

Vi hade en sån med långa jobbiga snören. Men när den gick sönder så köpte vi en Nike-gympapåse på Stadium som var både kraftigare i tyget och hade kortare/kraftigare snören. Den funkar hur bra som helst.

• Elin 885

jag brukade ha en vanlig plastpåse från typ ica.

Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • scrapparlotta
    EllisBell skrev 2013-05-13 09:56:56 följande:
    Vi hade en sån med långa jobbiga snören. Men när den gick sönder så köpte vi en Nike-gympapåse på Stadium som var både kraftigare i tyget och hade kortare/kraftigare snören. Den funkar hur bra som helst.
    Sån får jag försöka lite upp :)
Svar på tråden Gympakläder....i vadå?