• EN ARG 13 ÅRING

kär i mitt ex...

Hej! jag är en 13 årig tjej som är skit kär i mtt ex..
    Det började för c. 3 årsen: Vi blev kompisar och sen fick jag reda på att han var 2 år äldre än mig,  Men det sket han i, Jag och han blev sedan ihop.. Vi var ihop i c.5 månader innan jag gjorde slut på grund av att han gick för långt fram så fort.. Han ville lixom nästan ligga med mig första veckan Och massa annat för fort.. Jag saktate ner farten och sa STOPP att det var bra nu! Vi är inte osams på nåt sett, Han är fortfarande min i mina tankar och jag vet inte varför jag är kär i honom.. Egentigen är han en riktig IDIOT för att han kallar mg saker och är allmänt taskig mot mig... HJÄLP MIG!! VAD SKA JAG GÖRA? SNÄLLA.. ska jag släppa honom eller ska jag bara fortsätta tills det händer något? ÄR SJUKT FÖRVIRRAD!!!

• Svar på tråden kär i mitt ex...
  • Loriyana

Det är helt normalt att hysa starka känslor för personer som inte är lämpliga för en. Särskilt när man är ung! Men saken är den att pojken i fråga behandlar dig inte bra! Du förtjänar någon som behandlar dig bra och det gör inte denna pojke. Så även om du känner väldigt starkt för honom så är det bästa du kan göra mot dig själv att ignorera honom. Tänk såhär, om DU hade en dotter..hade DU velat att hon dejtade en kille som behandlade henne på det viset?

Svar på tråden kär i mitt ex...