Ge mig era bästa namnförslag till en tös!!
Vi har två syskon med namn på M men hittar inget namn vi faller för! Så nu tänker vi om och tänker att det får börja på vadsom ! Kom gärna med era bästa namnförslag :)
Vi har två syskon med namn på M men hittar inget namn vi faller för! Så nu tänker vi om och tänker att det får börja på vadsom ! Kom gärna med era bästa namnförslag :)
Mina tjejer heter:
Evangeline, Saga och Mhira.
Yasmine i andranamn.
Har alltid velat ha en Nova men fick inte medhåll om det namnet.
Annars gillar jag, Milla, Ester och Isabell.
Siri
Iris
Nellie
Inez
Matilda
Agnes
Ingrid
Sigrid
Elvira
Ellie
Ida
Linnea
Maja
Yaya
Ja nu kom jag bara med tjejnamns förslag =) Har bara funderat på dessa eftersom vi bara har tjejer ;)
Får jag en flicka till ska hon heta Charlie. Så fint!
Förlåt.. Det var ju ändå bara tjejnamn du sökte ;)
Namn jag tycker är fina:
Albertina( mitt namn)
Miranda
Magnolia
Malva
Meja
Moa
Viola
Amanda
Sofia
Hanna
Ebba
Hilda
Helga
Felicia
Dahlia
Leila
Lilly
Safira
Freja
Hedda
Vera
På sistone har jag fått upp ögonen för hur fina fornnordiska namn kan vara som Gunlög, Ask och Embla, Freja så klart, Bothild och Idun! Annars är Det fint med namn från starka kvinnor tycker jag, Kristina så klart efter drottningen, Ellen efter hon Ellen Key, Moa som författaren och min personliga favorit Janis! Stort lycka till nu och grattis till en ny upptäcktssugen individ!
Olivia heter min flicka det tycker jag är vackrast :)
Vi har en Emilia sen finns det ju Emelia Elicia melinda miranda melissa har sj svårt å komma på namn å då vet vi inte om de e kille eller tjej
Vet en flicka som heter Mirella å de tycker jag e så fint
Mina tjejer heter Cornelia, Felicia, Chanelle och Fina. och om den i magen (7 dagar över BF) blir en jej så funderar vi på Nicolette
Mycket fina förslag! Tack :)
Min tös heter Alva! Kanonfint tycker jag såklart . Andra fina namn:
Elsa
Ina
Saga
Ella
Emmeline
Thea
Vilhelmina
Hanna
Mira
Malva
Minna
Vanja
Irmeli
Nike
Lo
Li
Ester
Vega
Irma
Alma
Millie
Joanna
Tyra
Mira
Ofelia
Stella
Malou
Aurora
Linn
Molly
Cornelia
Inez
Malva
Siri
Meja
Roligt att många skrivit: malva ( det heter vår dotter) och sen Molly och meja som v i funderar på :)
Mira
Meja
Freja
Miranda
Ida
Isolde
Alice
Alma
Cornelia
Sophia
Amelia
Eleonora
Lovisa
Olivia
Wilhelmina
Lykke
Emma
Cornelia
Minna
Octavia
Esmeé
Natalia
Vinga
Isabelle
Loella
Cordelia
Joline
eller varför inte mitt eget namn Viktoria/Victoria
Min dotter heter Lykke så det tycker jag är finast.
Min dotter heter Esther Wilma Lykke. De namnen älskar jag. Fina namn på M är tex Minnea, Minelle, Melodie, Majya, Molly-Elise och Moa såklart (som jag heter) :)