Maclaren
Hjälp mig - är Maclaren så bra som det sägs?! Läget är såhär - jag har en 2,5 åring och har sedan han föddes haft en Brio Go som jag älskar och använder fortfarande. Som resevagn hade vi först en Quinny Zapp som jag inte alls gillade då den var ranglig, gillar ej tre hjul och gick inte alla fälla ihop smidigt då den blev 2 delar. Köpte sedan en billigt Chicco Liteway på Blocket som jag avskyr. Den går snett, känna instabil, bygeln måste tas av när man fäller ihop och nej stort ogilla!
Jag har hela tiden varit inne på Maclaren men tvekat pga priset, att den inte är jättelätt att få tag på samt att jag inte vet vilket modell jag ska välja.
Så är detta paraply/resevagnens rolls royce? Vilken modell ska man välja när man har ett större barn, räcker det med triumph eller ska man köra quest? Han ska kunna sova i vagnen, behöver inte vara fastspänd men bygel är bra. Vill gärna ha lite mer stabilitet än en ranglig billig vagn.
Ge mig alla era tips och råd kring detta då det börjar närma sig sommar och resor både med flyg/bil/båt. Och var hittar man Maclaren till bäst pris??!
Tack!