• Anonym (hjälp tjejer)

Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.

Hej alla tjejer/kvinnor.

För att göra en extremt lång historia kort så drar jag allting lite snabbt. Har en rejäl klump i magen när jag skriver detta.

Har två döttrar med 11 månader mellan sig cirkus.

Försökte med dotter 2 väldigt fort efter första förlossningen som ägde rum den 12e Februari.
    Plussade 1-2 veckor den 10:e Maj 2012.  Beräknad förlossningsdatum den 24e Januari 2013.

Blev våldtagen den 28.e April 2012. Gick extremt snabbt va mer in och ut (5-6 juck) kanske om ens det.Fann ingen sperma eller något, va torrt som öknen både efter våldtäkten och innan jag klev in i duschen när jag väl nått hemmet.

Så vi uteslöt v-mannen som potentiell fader med tanke på min och sambons ivriga dagliga försök. Enligt UL bör jag har blivit befruktad den 4:e Maj ca.. Skitsamma. DNA-test har gjorts och dom matcha inte till hundra procent.. Fattades några markörer....

Vad jag vill fråga er eller be er om är mer...

KAN man komma över nått sånt här? Jag har fått ett barn-men hon är resultatet av något väldigt vidrigt och hemskt. Samtidigt vet jag att det är många ute i världen som SLITER och önskar inget mer än ett litet barn.

Ska jag försöka se henne som en "donation"??! kan man göra det?

Jag har så väldigt väldigt svårt att släppa just DNA-Biten ..Kroppens byggstenar så att säga.. Just det där med att hälften kommer från mamman och hälften från pappan...

Konstigt nog är barnet likt min sambo utseendemässigt så på den fronten kan jag vara glad(ibland undrar jag om dna-testet verkligen funkar?!)

Gör så fruktansvärt ONT i mig.. Kan man släppa detta och försöka se det ur en annan vinkel??

Har ni några tips?

Kan jag själv inte börja tänka eller ändra på mitt synsätt på detta så ser jag ingen annan lösning än adoption för hennes del. Gråter från dag till natt,tom när jag sover...

Hjälp mig är ni snälla.. ALLA mammor/blivande mammor eller ni som kämpar med att bli mammor kanske kan förstå min sorg på något sätt..

Jag tänker mycket på er som inte kan eller försöker och försökt länge med att få barn och gråter och sörjer även för eran del...jag har ett barn men kan inte glädjas :(

• Svar på tråden Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.
  • markvii

Inte naken - klänning på mig och förutsätter jag även trosor.
    Hade du trosorna i klänningen på hela tiden och han vek
    undan trosan o tryckte in organet bredvid.

Minnesluckor - luktar date-rape-drug om jag skall vara ärlig.

"Som kvinna, eller människa rent allmänt ska man kunna däcka av/vara medvetslös eller för den delen springa naken utan att bli kladdad på eller våldtagen!!!!!"

Nej det skall man inte kunna - det finns hur många killar/män som går omkring med sprängfyllda spermapungar utan damer att dränera dem i
    och de tar i princip chansen på any lady när och om de har någon till hands.

• Anonym (lägg av)
    markvii skrev 2013-04-28 21:27:07 följande:
    Inte naken - klänning på mig och förutsätter jag även trosor.
    Hade du trosorna i klänningen på hela tiden och han vek
    undan trosan o tryckte in organet bredvid.

Minnesluckor - luktar date-rape-drug om jag skall vara ärlig.

"Som kvinna, eller människa rent allmänt ska man kunna däcka av/vara medvetslös eller för den delen springa naken utan att bli kladdad på eller våldtagen!!!!!"

Nej det skall man inte kunna - det finns hur många killar/män som går omkring med sprängfyllda spermapungar utan damer att dränera dem i
    och de tar i princip chansen på any lady när och om de har någon till hands.

Ursäkta, men vad håller du på med? Du attackerar och försöker skuldbelägga en svårt traumatiserad människa som skriver här för att hon behöver hjälpas - inte stjälpas!

Som tur är verkar TS förstå att det INTE var hennes fel att hon blev våldtagen. Det är nämligen ALDRIG den som blir utsatt som bär skulden!

Nog om detta, du förtjänar inte att jag slösar fler bokstäver på dig, markvii.

Till TS: Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig just nu. Du måste få kvalificerad hjälp att reda ut dina tankar - så snart som möjligt!!!! Du verkar vara en fin person som oförskyllt hamnat i en omänskligt svår situation och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får hjälp att reda ut den!!!

Kramar Hjärta     
  • Gojtan
    Anonym (lägg av) skrev 2013-04-30 20:47:44 följande:
    Ursäkta, men vad håller du på med? Du attackerar och försöker skuldbelägga en svårt traumatiserad människa som skriver här för att hon behöver hjälpas - inte stjälpas!

Som tur är verkar TS förstå att det INTE var hennes fel att hon blev våldtagen. Det är nämligen ALDRIG den som blir utsatt som bär skulden!

Nog om detta, du förtjänar inte att jag slösar fler bokstäver på dig, markvii.

Till TS: Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig just nu. Du måste få kvalificerad hjälp att reda ut dina tankar - så snart som möjligt!!!! Du verkar vara en fin person som oförskyllt hamnat i en omänskligt svår situation och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får hjälp att reda ut den!!!

Kramar      

Håller med!!! Man kan aldrig skuldbeläggas för att ha blivit våldtagen oavsett hur man går klädd eller hur ex full man är!! Vuxna människor har alltid ett vuxet ansvar att inte våldföra sig på andra människor no matter what!

Jag håller också med om att en riktigt bra terapeut som kan "nå" dig, ska du nig kämpa för att få. Alla terapeuter passar inte alla. Ge dig inte på den punkten TS!! Du har rätt att få hjälp som hjälper!! ...både för din, dina barns, din mans och alla andra i er nära omgivnings skull! Ta hand om dig!!
  • kekekekeke
    markvii skrev 2013-04-28 18:51:34 följande:
    Men hur och varför hamnade du naken i bäddsoffeposition med

våldtäktaren - och klädde du av dig själv?

Du var ju faktiskt i samboförhållande?

Du verkar på något sätt var mer än lovligt naiv och fan vet om

det inte är lika illa med din sambo som bara tar det här.

Är du helt dum i huvudet?
  • markvii

Skuldbelägger inte direkt TS - bortsett från att hon skänkte
    gärningsmannen 115,000 kronor genom att inte polisanmäla.

Tvärtom säger jag att hon kanske/förmodligen blev drogad.

Markvii är väldigt negativ mot våldtäktarna eftersom de skapar
    frigida kvinnor = att vi andra som är justa får svårare att komma
    i (sperma)SkottPosition.

När det gäller skall man inte som dam kunna däcka/sova när män
    är svaret nej - om Ni inte dränerar deras spermapungar först.

Här kommer två exempel.

www.dagensjuridik.se/2013/04/minnesluckor-bevisar-inte-hjalplost-tillstand-hovratten-river-upp-valdtaktsdom

Hon tog en taxi

avpixlat.info/2011/12/06/kvinna-gruppvaldtagen-pa-flyktingforlaggning/

Hon följde med sin kille - som bodde på flyktingförläggningen -
    till hans hem på fest.

Och på "flyktingförläggningarna" formligen kryllar det av män som
    går omkring med sprängfyllda spermapungar. Detta visades tydligt
    på uppdrag granskning häromsistens då man placerade 200 ensamma
    män i ett samhälle på 200 personer totalt.

• Anonym (Svårt)
    markvii skrev 2013-05-01 06:04:24 följande:
    Skuldbelägger inte direkt TS - bortsett från att hon skänkte
    gärningsmannen 115,000 kronor genom att inte polisanmäla.

Tvärtom säger jag att hon kanske/förmodligen blev drogad.

Markvii är väldigt negativ mot våldtäktarna eftersom de skapar
    frigida kvinnor = att vi andra som är justa får svårare att komma
    i (sperma)SkottPosition.

När det gäller skall man inte som dam kunna däcka/sova när män
    är svaret nej - om Ni inte dränerar deras spermapungar först.

Här kommer två exempel.

www.dagensjuridik.se/2013/04/minnesluckor-bev...

Hon tog en taxi

avpixlat.info/2011/12/06/kvinna-gruppvaldtage.../

Hon följde med sin kille - som bodde på flyktingförläggningen -
    till hans hem på fest.

Och på "flyktingförläggningarna" formligen kryllar det av män som
    går omkring med sprängfyllda spermapungar. Detta visades tydligt
    på uppdrag granskning häromsistens då man placerade 200 ensamma
    män i ett samhälle på 200 personer totalt.
    Förstår inte vad dina egna problem med damerna har med denna tråd att göra? Om du är rädd att råka våldta någon så tycker jag att du ska söka hjälp. Det är allas ansvar att hålla sina egna lustar i schack (t.ex. genom att dränera "spermapungen" på egen hand regelbundet) så att de inte blir ett problem för andra människor.
  • Anonym (Svårt)
    Anonym (hjälp tjejer) skrev 2013-04-28 18:43:20 följande:
    Jo tack jag vet att detta påverkar mig extremt mycket. Har samtalskontakter,flertalet ,, en gång i veckan. Även via mail och dylikt. Hjälper mig inte så mycket. Skada mig själv eller någon annan finns inte i mina tankar..Kan däremot önska att jag dog eller att någon råka köra öve rmig eller dylikt, för att leva här och nu är ett rent helvete för mig öven om det kommer ljusa stunder
    Som flera andra skrivit: se till att få någon annan att prata med, överväg medicinering.

Vad säger din sambo, förutom att han ser sig som pappa till barnet? Blir han inte orolig när du skickar bort honom och ert andra barn? Förstår han att du går runt och tänker på att lösa detta på något sätt?

Jag hoppas att du kommer vidare och börjar må bättre. Även om det som hänt aldrig går att göra ogjort, så finns det inget som säger att ni inte kan bli en lycklig familj du, dina barn och din sambo.
  • Waldo
    markvii skrev 2013-04-28 18:51:34 följande:
    Men hur och varför hamnade du naken i bäddsoffeposition med
    våldtäktaren - och klädde du av dig själv?

Du var ju faktiskt i samboförhållande?

Du verkar på något sätt var mer än lovligt naiv och fan vet om
    det inte är lika illa med din sambo som bara tar det här.
    Vad fan pratar du om dåre?

Vad har det du skriver om någonting med en våldtäkt att göra?
    Eftersom du inte har basala kunskaper kan jag svara dig - INGENTING!!!

Hade du frågat någon i en bilolycka varför dom hade sexiga underkläder?
    Hade du frågat ett rånoffer varför dom blev rånade när dom faktiskt hade ett samboförållande?

• markvii

Vaddå har med våldtäkt att göra - TS har ju beklagat sig över
    att hon just har blivit våldtagen.

Har inga större problem med damer - men skulle dock kunna
    ha damer på kö om det inte funnits våldtäktare o tjejplågare

Man kan ju tycka att det är varje spermapungsinnehavares sak
    att se till att dränera sina spermapungar utan att plåga motkönade
    (eller samkönade för den delen eftersom homosexuella våldtäkter
    har ökat kraftigt) men verkligheten ser inte så ut - och det är TS
    beredd på att skriva under på eftersom hon just själv drabbats av
    detta.

Och TS medizinera INTE alla mediziner har i princip biverkningar.

Titta bara på ipren-mannen han har krympt

• Waldo
    markvii skrev 2013-05-01 13:07:20 följande:
    Vaddå har med våldtäkt att göra - TS har ju beklagat sig över
    att hon just har blivit våldtagen.

Har inga större problem med damer - men skulle dock kunna
    ha damer på kö om det inte funnits våldtäktare o tjejplågare

Man kan ju tycka att det är varje spermapungsinnehavares sak
    att se till att dränera sina spermapungar utan att plåga motkönade
    (eller samkönade för den delen eftersom homosexuella våldtäkter
    har ökat kraftigt) men verkligheten ser inte så ut - och det är TS
    beredd på att skriva under på eftersom hon just själv drabbats av
    detta.

Och TS medizinera INTE alla mediziner har i princip biverkningar.

Titta bara på ipren-mannen han har krympt
    Du är en pajas.

Dessutom kan du inte stava.

Svar på tråden Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.