• Leiben

SUPERPANIK - behöver p-piller ikväll Stockholm! Någon med en karta till övers?

Jag får dödspanik!

I förrgår fick jag veta att jag veta att vi kommit fram till ÄD-kön på klinik utomlands. Sjukt snabba puckar! Så snabba att jag måste ha p-piller idag då mins mens nog kommer när som helst.

Sedan vi fick beskedet så har jag jagat min gamla fertilitetsklinik och nekat då det är olagligt. Läkarna jag hade därifrån har flyttat till annan klinik. Försökte nå dem, inte här denna vecka. Försökt få tag på min läkare  från mödravården som jag väntat på ska ringa upp hela dagen (har tom ringt och påmint växeln) men hon har inte ringt.

För tillfället åker min man till  desperat till en barnmorskemottagning i Liljeholmen och chansar på att få tag på någon att snacka med (har ju passerat telefontid nu).

Försöker fa tag i närakuter men om det är olagligt har jag svårt att tänka mig att de skriver ut till mig.

Någon som råkar ha en karta över att sälja till mig? Snäääälla!

• Svar på tråden SUPERPANIK - behöver p-piller ikväll Stockholm! Någon med en karta till övers?
  • Leiben

tydligen att skriva ut medicin som ska ingå i en behandling utomlands.

• Leiben

Ok. Närakuten hjälper till men JAG måste säga vilket piller. Det var liksom 100 år sedan jag åt p-piller dock. Vilka p-piller gäller nu?

• Leiben
    Bengalen skrev 2013-04-18 17:38:19 följande:
    Be att få Neovletta. De brukar användas vid IVF:er och ÄD.
    gjorde det, TACK!

allt löst nu vilken pärs! 
  • Leiben

Bengalen ja: Det var länge sedan!!! Hur går det för dig?

• hannis

Nyfiken fråga: Varför skall man äta p-piller inför en äggdonation?

• Leiben
    hannis skrev 2013-04-18 21:57:28 följande:
    Nyfiken fråga: Varför skall man äta p-piller inför en äggdonation?
    Ja du haha det kändes märkligt men det är en del av nerdregleringen tydligen. Har stött på det förr.
  • Bengalen
    Leiben skrev 2013-04-18 21:55:06 följande:
    Bengalen ja: Det var länge sedan!!! Hur går det för dig?
    Tja, vad ska jag säga. Skulle kunna skriva en bok om min onormala kropp som gång på gång lyckas med saker som är fullkomligt omöjliga som tex att ha mens och ägglossning samtidigt eller varför inte äggplock på dag 23!
    Nu verkar det dock ha rättat till sig något så jag kör vidare med försök hundraelva eller nåt. Flört

Kul att du är igång igen. Är det Island?
  • Leiben
    Bengalen skrev 2013-04-19 06:11:12 följande:
    Tja, vad ska jag säga. Skulle kunna skriva en bok om min onormala kropp som gång på gång lyckas med saker som är fullkomligt omöjliga som tex att ha mens och ägglossning samtidigt eller varför inte äggplock på dag 23!
    Nu verkar det dock ha rättat till sig något så jag kör vidare med försök hundraelva eller nåt. Flört

Kul att du är igång igen. Är det Island?
    Vad tapper du är!

Men mens och ägglossning samtidigt var något nytt. Hoppas verkligen nu att det går vägen på ditt hundraelfte försök nu då! Det är verkligen på tiden! 
Svar på tråden SUPERPANIK - behöver p-piller ikväll Stockholm! Någon med en karta till övers?