• Svar på tråden Gissa hur gammal jag är !
  • GammalTant
    Frontline skrev 2013-04-12 23:14:17 följande:
    Är nog fan på tiden att TS kommer in och avslöjar svaret annars blir det bara larvigt ju...
    okej då ! 

jag är född 1991 - 21 år gammal  

riktigt kul att se vad alla gissade på ! speciellt roligt är det att så
    många tyckte jag såg äldre ut än vad jag är =D  det tackar jag för ! {#emotions_dlg.flower}
  • Krokodillan

Kul att du är i den åldern när du fortfarande uppskattar att folk överskattar sin ålder.

• jashrinah
    Alby skrev 2013-04-12 20:57:33 följande:
    Svårt att säga, du har många unga drag som gör att du ser ut att vara runt 18 år: men du har också vissa drag som gör att du ser ut att vara i 30 års åldern. Jag gissar på att du är en fräsch 32 åring.
  • Frontline
    GammalTant skrev 2013-04-12 23:56:04 följande:
    okej då ! 

många tyckte jag såg äldre ut än vad jag är =D  det tackar jag för ! {#emotions_dlg.flower}
    Ja jag hoppas att alla tycker jag ser yngre ut en vad jag är...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • GammalTant
    Frontline skrev 2013-04-13 00:06:23 följande:
    hehe som "ung mamma" känns det faktiskt bra att folk iaf tror jag är äldre än vad jag är baserat på mitt utseende ;)  men jag kan tänka mig att jag inte kommer tycka detta om 10 år , men men den dagen den sorgen ;) 
  • Estrellitas

Tänkte 16 först men så ung tror jag inte att du är. Jag tippar på 25 men det är nog en kluris och du är äldre än vad du ser ut att vara. 

• Lilia

32 år kanske, men jag är jättedålig på att gissa ålder.

• Anghammarad
    Frontline skrev 2013-04-13 00:06:23 följande:
    Det blir så när man passerar the big four oh.
  • Mandel

Nu såg jag visserligen din ålder innan jag skriver, men jag hade ändå tänkt gissa max 20. Du saknar de små fina rynkorna både vid ögonen och vid "smilgropparna" och det gör oftast tonåringar. Rent utseendemässigt utan djupare granskning tycker jag att du ser ut att vara +30.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Frontline
    Anghammarad skrev 2013-04-13 07:42:35 följande:
    Det blir så när man passerar the big four oh.
    Ja det är ju så tyvärr Flört
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Herdis
    okej då ! 

Det är ju bra att du tar det så! Det kan ju vara så att du bara är uttröttad - om du har en bebis är det inte så konstigt - och att det är därför du ser lite sliten ut. Det går ju i så fall bort, bara du får möjlighet att sova hela nätter igen. Du skulle också - OM du tycker att det är ett problem - kunna använda någon mjukgörande kräm under ögonen och på labialvecken (mellan munnen och näsan). Vidare ska du - OM du vill se yngre ut - akta dig lite för mörk ögonskugga, och särskilt att den kladdar under ögonen så att det blir som skuggor. Mycket bättre med ljusa och skimrande toner som lättar och lyfter upp! Concealer under ögonen är också jättebra! Och SLUTA RÖKA om du gör det. Inget är så åldrande för huden!
    To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize
  • Isbit
    Herdis skrev 2013-04-13 09:48:49 följande:

Det är ju bra att du tar det så! Det kan ju vara så att du bara är uttröttad - om du har en bebis är det inte så konstigt - och att det är därför du ser lite sliten ut. Det går ju i så fall bort, bara du får möjlighet att sova hela nätter igen. Du skulle också - OM du tycker att det är ett problem - kunna använda någon mjukgörande kräm under ögonen och på labialvecken (mellan munnen och näsan). Vidare ska du - OM du vill se yngre ut - akta dig lite för mörk ögonskugga, och särskilt att den kladdar under ögonen så att det blir som skuggor. Mycket bättre med ljusa och skimrande toner som lättar och lyfter upp! Concealer under ögonen är också jättebra! Och SLUTA RÖKA om du gör det. Inget är så åldrande för huden!
    Sliten?

• SaraD

22 var första tanken, nära ändå. jag får ofta visa leg när jag köper trisslotter, känns sådär faktiskt, är snart 26.

• barajag66
    okej då ! 

Det "tackar du för"? Jag lovar dig kära du att om några få år så kommer du att få rynkor och ålderstecken! Du behöver inte tacka mig för den profetian
  • Alby

Du har väldigt pigga och vackra ögon som alltid kommer att göra att du ser lite ungdomlig ut, det kommer du nog att uppskatta om ca 15 år. :)

Svar på tråden Gissa hur gammal jag är !