• SL87

Viktnedgång med Herbalife - erfarenheter?

Någon här som testat att gå ner i vikt med hjälp av herbalifes produkter? Har beställt shakes och ska byta ut två måltider och istället dricka shake. Får äta ett mål mat om dagen och två mellanmål bestående av tex ett ägg, en frukt eller lite nötter.

Har även beställt aloe veran och örtteét som ska hjälpa till med blandat ämnesomsättningen, fettförbränning osv. Någon som har gjort detta eller håller på som ska dela med sig av sina erfarenheter? 

• Svar på tråden Viktnedgång med Herbalife - erfarenheter?
  • Dede

Hej, Sitter nu och också ska beställa.
    Min svägerska testade herbalife förra månaden och hon gick ner 4 kg första veckan, 1 kg andra veckan och nu går hon ner i vikt, men sakta. Hon har tegit Herbalife efter hennes förrra graviditet också, och var lika nöjd.
    Hon är mycket nöjd och rekomenderade detta för mig.

Lycka till! 

• SL87
    Dede skrev 2013-04-10 15:00:24 följande:
    Hej, Sitter nu och också ska beställa.
    Min svägerska testade herbalife förra månaden och hon gick ner 4 kg första veckan, 1 kg andra veckan och nu går hon ner i vikt, men sakta. Hon har tegit Herbalife efter hennes förrra graviditet också, och var lika nöjd.
    Hon är mycket nöjd och rekomenderade detta för mig.

Lycka till! 

Åh okej! Vet du hur hon gör på för vis? Dricker hon bara shakes, eller får hon äta någonting? :) Berätta gärna!
  • Kul

Nej!!! De bara lurar er på pengar. Det enda som blir tunt är plånboken. Min mamma höll på med det i ca tio år. Jojobantning blev det bara. Sådant fungerar bara kortsiktigt. Det enda som funkar är en sund livsstil.

• SL87
    Kul skrev 2013-04-10 20:35:58 följande:
    Nej!!! De bara lurar er på pengar. Det enda som blir tunt är plånboken. Min mamma höll på med det i ca tio år. Jojobantning blev det bara. Sådant fungerar bara kortsiktigt. Det enda som funkar är en sund livsstil.
    Gick hon ner något i vikt? Det är väl beroende på hur man sköter sig efter att man förlorat vikt? Börjar man äta som vanligt igen fungerar det ju inte, men fortsätter man med en nyttig kost så fungerar det skulle jag tro.

Verkar råda delade meningar om det här, uppenbarligen, MEN, har en bekant som använt sig av ett liknande koncept som Herbalife, hon körde dock BARA på shakes, och när hon gick ner 18 kg och sedan började äta mat igen, fast nyttig kost, gick hon upp 1 kg bara.  
  • Kul

Jojobantning blev det. Varför inte äta nyttigt från början. Mycket billigare.

• SL87
    Kul skrev 2013-04-10 20:51:19 följande:
    Jojobantning blev det. Varför inte äta nyttigt från början. Mycket billigare.
    Ja, det kanske blev så för henne men för alla behöver det ju inte bli så :)
    Är ju ett bra sätt att få en kickstart :) 
Svar på tråden Viktnedgång med Herbalife - erfarenheter?