• SpanskaFlugan

Vilket är ditt vackraste namn?

Som motvikt till tråden om fulaste namn vill jag fråga vad era vackraste namn är? Återkommer strax med min lista...

• Svar på tråden Vilket är ditt vackraste namn?
  • evelinaeee

Elijah, Lo, Love, Embla, Disa, Marley, Vilde är några utav mina favoritnamn (har massor!!)

• Nockan

Lilly
    Deborah
    Adina
    Lydia 
    Agnes 
    Paulina 
    Isak
    Vilgot 
    Johannes 
    David
    Victor 

?A thousand half-loves must be forsaken to take one whole heart home.? ― Rumi
  • Aniiee

Uppenbarligen är jag tråkig. Ni har ju jättefina namn =)

Mina (ännu icke existerande) barn heter Aaron, Jonathan,  Jamine, Autumn och Ismael.... om jag inte får barn med en japan, för isf heter de Sairi, Misaki, Kairi, Mei och Tetsuhisa. För det är de 10 är de finaste jag kommer på =)

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Attis91

Celine tycker jag är fint! (det heter min dotter) I övrigt gillar jag Nicole, Linn, Celeste, Milo, och Elvis mfl! :)

• Millan83

Lovisa (min dotter), Frida, Moa, Alva, Josefine, är mina favoritflicknamn. Jonatan, Gustav, Christoffer, Hannes, Mattias är några fina pojknamn. Svårare med killnamn tycker jag.

• sanlun

Mina heter Jack, Juni och Jonah... så de gillar jag :) Jag är förtjust i Sam också och Levi, Lilly, Evelyn, Cecilia, Finn, Fred osv...

• mikipiki

Aurora, Eleanor, Sophie, Aria, Juliet, Violet

Lucas, Eric, Julian, Victor, Marcus

• Jibe01

Hedda, Nicolina, Essy, Ottilia, Lisemoe och Else-my. Har massor med tjejnamn, hehe. Killnamn gillar jag Vilton, Charlie och Oscar.

• planen

Concordia, Saga, Embla, Olivia o Freyja är några favoriter, pojk e dock svårare men om jag nån gång får en pojke blir de Balder just pågrund av betydelsen kloka, vänliga, så vacker att han lyser :) sen e jag lite för nordiska namn med.. Rimbert gillar jag med de heter min bror o Benjamin e fint..

Svar på tråden Vilket är ditt vackraste namn?