• PolyPond

När äter ni middag en vardag?

När äter ni middag en vardag? (Skiljer det sig åt från helgen?)

Vi käkar vanligen någonstans kring halv sju, men ibland blir det sex och andra gånger åtta. (På helger äter vi bara lagad mat en gång)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När äter ni middag en vardag?
  • Lily38

Jag hämtar min äldste son på förskolan kl 14 o då har jag inte ätit lunch o han äter lite dåligt o är hungrig så det blir mat omkring 15-15:30, vi äter sen något lättare på kvällen.. På lediga dagar o helger äter vi lite olika, beror när vi går upp o när vi är hungriga :)

• Lily38

ah.. röstade fel :P.. tryckte på mellan 4-5.. men det händer det oxå :)

• Pyret 85

oftast mellan 17-18, ibland senare.

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • annca

18 - 1830 sisådär.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Zenobia

Mellan 18-19 blir det, vi brukar ofta ta en fika vid halv 5 då sambon hittar hem så då blir middagen senare. Ibland äter vi tidigare och skippar fikat. Så det brukar variera men mest är det mellan 18-19.

• cherrycupecake83

Det skiljer sig lite, beror på om man jobbar eller ledig.Men skulle nog nästan säga att 5-6 tiden är den tiden som vi mest äter middag här hemma.

• Zizzy Zimsson

Mellan kl. 18-19 när min tonårsdotter är hos mig. Jag kommer hem från jobbet vid 17-tiden så det är det enda som fungerar.

När jag är själv hemma kan middagen komma allt ifrån kl. 18-22. Eller inte alls.  

• Ivanta

runt 21 brukar det oftast bli :)

• Aniiee

Nånstans mellan 18 och 23....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • IsDimma

målet är att maten ska stå på bordet 18.00 lagom till nyheterna. Men oftast så är den klar18.15 ungefär.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Luckiest

Oftast kring 18 men någonstans mellan 17-18.30 försöker vi hålla det till beroende på hur långa dagar vi jobbar.

• webby

Oftast mella 17.30-18.30 lite beroende på hur vi jobbar. Likadant på helgerna. Barnen lägger sig halv nio ungefär. I dag blir de nog tidig middag runt 16, sambon får äta själv i dag för han vet inte när han får sluta än.

Svar på tråden När äter ni middag en vardag?