• Anonym (waow)

Var på familjerätten

Tänk att en människa kan ljuga så jävla mycket och tro att sanningen inte kommer bita honom i arslet.

Han hade vandrat uppe till familjerätten och hävdar att han är pappa till min son inte ens kunnat åter ge datum som han då skulle ha haft sex med mig  mer än att det sket fler ggr.

Hahaha Men det bet honom ordentligt i arset då jag  talade om att han anvät advokat en kvinnlig och att hon sagt att han inte hade något att gå på....................

Nu hade han skaffat en ny han hade ju fan till och med använt falskt namn hos den första advokaten så där blev han riktigt hängd.......

Fattade han inte att att lögnerna skulle komma fram...

Nu har jag och familjerätten stämt honom på ett DNa  och sedan går jag vidare med förtal och ärekränkning hittade en go advokat som  lovat att hitta ett sätt att gräva ner honom ordentligt.....

Nu så har han snuten i arslet om han inte dyker upp på dna test inom  14 dagar

Rätt åt fanskapet

som jag hört hr så skulle båda kallas på DNA helt fel det är bara idioten som kommer att göra de oh jag oh sonen

• Svar på tråden Var på familjerätten
  • Anonym (waow)

Jo absolut kan det hända honom  otroligt mycket polisen får tag i denne så åker han ut med huvudet först ur detta landet :D... Efter lämmnat DNA

• Anonym (insatt)

Familjerätten kan inte stämma honom för DNA, de kan bara snällt be honom lämna ett frivilligt prov .....

• Philippa
    Anonym (waow) skrev 2013-04-02 19:12:15 följande:
    Jo absolut kan det hända honom  otroligt mycket polisen får tag i denne så åker han ut med huvudet först ur detta landet :D... Efter lämmnat DNA

Varför skulle han åka ut ur landet?
  • Anonym (waow)

för att ha bor här olagligt

• Anonym (waow)

Jag fick förkarat för mig att om han inte infinner sig kan de visst stämma honom dels för att han kört med  falskt namn oh att han gjort sig skyldig till en hel del annat och jo om jag begär DNA så kan han inte neka

• Anonym

Namnge pappan så är allt ur världen

• Anonym (insatt)
    Anonym (waow) skrev 2013-04-02 21:25:42 följande:
    Jag fick förkarat för mig att om han inte infinner sig kan de visst stämma honom dels för att han kört med  falskt namn oh att han gjort sig skyldig till en hel del annat och jo om jag begär DNA så kan han inte neka
    Bara domstol kan tvinga honom. Inte du eller socialtjänsten/familjerätten!
  • Anonym (waow)

Pappa finns på pappret så var de med det, detta är bara en idiot som vill förstöra så var det med de.

• Anonym (waow)
    Anonym (insatt) skrev 2013-04-02 21:49:18 följande:
    Bara domstol kan tvinga honom. Inte du eller socialtjänsten/familjerätten!

Konstigt för här funkar det tydligen så, han har ingen rätt att neka detta, förhörde mig väldigt mycket om just detta.
  • Jojile

Eller så lämnar din kille ett dna-prov så är saken ur världen sen.

• Anonym

Det är inte möjligtvis så att du vid nåt tillfälle sagt till denna man att han faktiskt ÄR pappan när du fortfarande ville ha tillbaka honom?

• Anonym
    Anonym skrev 2013-04-03 08:46:28 följande:
    Det är inte möjligtvis så att du vid nåt tillfälle sagt till denna man att han faktiskt ÄR pappan när du fortfarande ville ha tillbaka honom?

MYCKET troligt!! Sen blev hon sur över att han inte ville ha henne längre utan bara ville träffa barnet!
  • bonäslina

men är det inte så att Sverige fungerar på samma sätt landet över när det kommer till rättsliga processer? 
    om han använde falskt namn hos den första advokaten...hur kunde du då veta vem det gällde?
    jag förstår inte riktigt problemet...vill han vara pappa till barnet så är det ju bara för honom att bevisa att han är det, och är han itne det så är ju saken ur världen. då händer inte mycket.
    om han är illegal invandrare så ja, då kan han bli utvisad men inte på de grunderna du uppger. att han tror att han är pappa till ett barn...sist jag kollade var det ingen olaglig handling 

• Anonym

Varför har fr stämt han på dna? De bryr sig väl föga om det eller?

• Anonym (waow)

Vem har påstått att jag vill ha tillbaka någon.. Nej detta är för att få slut på hans  lögner............

Famljerätten har godaskäll att inte blanda in min sambo i detta vaför är inget ni behöver veta......

De hjälper mig att bli av med en ljugande  advokat och en riktigt sjuk människa    

Svar på tråden Var på familjerätten