• Anonym (Förvirrad)

Dag 35, ingen mens men konstiga...

Hej! Är på dag 35 idag och har ätit pergo. Ingen mens i sikte. Men med pergo brukar jag få sen äl, senast fick jag dag 18 men har också fått dag 20 någon gång. Har också ett pergobarn Men denna gång har jag inte haft några äl-symtom så jag vet inte om jag plötsligt inte svarar på pergo i en veckas tid nu har jag dock haft massa olika flytningar, det varierar mellan gryniga, vita lotions och även genomskinliga geleklumpar, och även lite trådiga. Geleklumparna är fasta och fastar på toapappret. Jag känner inte igen detta alls! Har någon vart med om detta? Vad tror ni?

• Svar på tråden Dag 35, ingen mens men konstiga...
  • Anonym (Förvirrad)

Ingen som har några råd? Kan jag ha äl nu? Eller har jag haft äl utan att märka det? Brukar alltid märka äl pga rikliga flytningar, men inte denna gång...

• Anonym (Förvirrad)
    semlorna skrev 2013-03-26 20:15:23 följande:
    Omöjligt att svara på. Hur lång lutealfas har du?

[quote=69312914][quote-nick]semlorna skrev 2013-03-26 20:15:23 följande:[/quote-nick]Omöjligt att svara på. Hur lång lutealfas har du?[/quote 13 dagar. Tycker bara det känns så märkligt! Och flytningarna varierar hela tiden, men dessa geleklumpar dyker upp då och då! Aldrig sett förr!
  • semlorna

Geleklumparna är troligtvis fertila flytningar (brukar kallas äggviteflytningar) så det i sig är inget konstigt sålänge dom inte luktar illa. Däremot borde du inte ha dom efter ägglossning så kanske är det så att du inte haft ÄL än men samtidigt så reagerar man olika på pergo.

• Anonym (Förvirrad)
    semlorna skrev 2013-03-26 20:28:48 följande:
    Geleklumparna är troligtvis fertila flytningar (brukar kallas äggviteflytningar) så det i sig är inget konstigt sålänge dom inte luktar illa. Däremot borde du inte ha dom efter ägglossning så kanske är det så att du inte haft ÄL än men samtidigt så reagerar man olika på pergo.

semlorna skrev 2013-03-26 20:28:48 följande:

Men de är så fasta och kompakta. Som små bollar. Mina äl-flytningar brukar vara rejält trådiga och hala flytningar och pågå en dag. Inte över en vecka. Kan de alltså vara så att kroppen försöker att ägglossa kanske?
Svar på tråden Dag 35, ingen mens men konstiga...