• livsängel

Lilla edet och gravid!

i morgon ska jag och min sambo iväg å kika på ett hus i lilla edet.

Men är det nån som bor där, nån som kanske e gravid också?

Skulle va kul att ha nån å prata å så med.
    Eftersom ja e nyinflyttad hit där vi bor nu ifrån värmland och jag har absolut inga vänner, så skulle de va skoj att hitta nån om man flyttar till hus å ännu roligare om de va nån som var gravid. =)

kram å hej       

• Svar på tråden Lilla edet och gravid!
  • Sandra85

Hej!

Träffar gärna nya människor då jag heller inte har så många vänner att träffa/umgås med.

Har en dotter på 13 månader.

Hör av dig om du är intresserad :)

Bor lite utanför Karlstad

• Sandra85

Jag är inte från värmland från början, kommer från Dalarna.. men har bott i värmland i ca 8 år..

Allt är bra med mig.. hur är det med dig? :)

• kattis112

Hej!

Jag är från Borås från början. Flyttade till Trollhättan för ca 1 år sedan. Min sambo är därifrån, så jag flyttade in hos honom. I januari fick vi veta att vi skulle ha barn, och vi bestämde oss för att flytta till nåt större. Jag hade inte hunnit få jätte mycket vänner i Trollhättan heller, men nu när vi flyttat till Lilla Edet har jag inga vänner här alls. Jag har bf i september, och är hemma själv på dagarna i ett hus som vi hyr. Jag skulle inte ha nåt emot att träffa nya människor och komma ut lite! =D

• livsängel

skulle va jättekul å träffa nya vänner, men vi fick aldrig det huset vi tänkte köpa så vi bor fortfarande kvar i vår lägenhet i göteborg.. :(

• livsängel

ja de va de verkligen, de va så fint.. :(

men men, nu letar vi lägenhet runt ale.. :) 

• livsängel

Nu äntligen har vi köpt hus och nu undrar ja, finns de nån som e sugen på å träffas å dricka kaffa å så längre fram? 
    flyttar i januari å då har min son hunnit bli 6 månader =) 

• kattis112

Ja, han kom den 4 Oktober. En stor grabb, 54 lång och 4654g =) 
    Tiden går så fort, han är redan en månad gammal. Man hinner knappt med!

• livsängel

Oj de va en stor kille :) Det går så fort, min pojk blev 5 månader den 5 november. Vart tar all tid vägen? :)

Svar på tråden Lilla edet och gravid!