• M i l l a n

Hjälp mig med födelsedagspresent till kräsen 16 åring!

Hej! Tycker vår dotter är jättesvår att hitta på en bra födelsdagspresent till. Hon önskar sig mest av allt en tungpiercing. Vilket vi inte vill ge henne efter alla risker som vi läst och hört om det. I andra hand vill hon ha pengar till hårförlängning som kostar ca 2000 kr. Vilket är alldeles för mycket pengar enligt oss. Frågan är vad man annars kan hitta på till henne? Har funderat på saker som hon verkligen behöver; som hörlurar, skönhetsprodukter etc. Vi ger henne inga kontanter alls i nuläget, då hon ertappats med både cannabis och sprit de senaste månaderna. Någon med förslag? Hon är annars väldigt intresserad av smink, mode, smycken etc.

• Svar på tråden Hjälp mig med födelsedagspresent till kräsen 16 åring!
  • jashrinah

en modellfotografering =) 

presentkort på kicks ! (eller kanske en sån smink kurs ?)

• M i l l a n
    jashrinah skrev 2013-03-20 07:48:54 följande:
    en modellfotografering =)  presentkort på kicks ! (eller kanske en sån smink kurs ?)

jashrinah skrev 2013-03-20 07:48:54 följande:
    en modellfotografering =)  presentkort på kicks ! (eller kanske en sån smink kurs ?)

Bra förslag. Värt att kollas upp. :)
  • Malmö2013

Kolla groupon om du bor i Malmö för fotografering. Makeup store har bra sminkning. För 500kr får man sminkning och produkter för 500kr.

• elinaehn

Eller ge en del av vad hårförlängn kostar så får hon jobba ihop resten?

• jashrinah
    M i l l a n skrev 2013-03-20 07:44:50 följande:
    Hej! Tycker vår dotter är jättesvår att hitta på en bra födelsdagspresent till. Hon önskar sig mest av allt en tungpiercing. Vilket vi inte vill ge henne efter alla risker som vi läst och hört om det. I andra hand vill hon ha pengar till hårförlängning som kostar ca 2000 kr. Vilket är alldeles för mycket pengar enligt oss. Frågan är vad man annars kan hitta på till henne? Har funderat på saker som hon verkligen behöver; som hörlurar, skönhetsprodukter etc. Vi ger henne inga kontanter alls i nuläget, då hon ertappats med både cannabis och sprit de senaste månaderna. Någon med förslag? Hon är annars väldigt intresserad av smink, mode, smycken etc.
    btw , jag köpte en komplett hårfärlägning på tajmahal förra veckan för 1000 kr (inklusive frakt !) :) 
  • M i l l a n
    Malmö2013 skrev 2013-03-20 08:06:57 följande:
    Kolla groupon om du bor i Malmö för fotografering. Makeup store har bra sminkning. För 500kr får man sminkning och produkter för 500kr.

Tack för tipset, men bor inte i Malmö. Kanske finns nåt liknande i Stockholm.
  • Emelie 1987
    M i l l a n skrev 2013-03-20 11:58:55 följande:

Tack för tipset, men bor inte i Malmö. Kanske finns nåt liknande i Stockholm.
    Jag funderade lite kring topmodeleventet, har hon plåtar till det? Annars vore väl det ingen allt för dum idé? 
    En man, två barn, tre älsklingar
Svar på tråden Hjälp mig med födelsedagspresent till kräsen 16 åring!