• mathiiiz

Öppen förskola för unga föräldrar i sthlm?

Har precis flyttat till stockholmstrakten och skulle vilja gå på en öppen förskola för unga föräldrar.
    Finns de någon i Stockholm? Isåfall vart och vilka öppettider? 

Och finns de någon ung förälder på denna sida som går på en sån? :) 

• Svar på tråden Öppen förskola för unga föräldrar i sthlm?
  • santana01

Jag har för mig att Liljeholmens öppna förskola har vissa dagar eller tider för unga föräldrar, du kan säkert hitta tiderna på kommunens hemsida. Jag hör inte till målgruppen så jag har aldrig varit där Flört

• Zayco

Öppna Förskolan är onsdag och torsdag eftermiddag 13-16 och fredag förmiddag 10-13!

Välkomna alla föräldrar under 23 år med era små!

Vår öppna förskola för unga föräldrar är öppen för alla som bor i Stockholmsområdet. Vi finns på Fatburs Brunnsgata 26, precis vid Södra station, uppgång Swedenborgsgatan.

I öppna förskolan kan du och ditt barn träffa andra familjer för att utbyta erfarenheter med varandra. Allt finns att göra men inget måste göras. Vi bestämmer tillsammans vad vi vill hitta på – t ex pyssla, måla eller ha klädbytardag. Vi kan också bjuda in föreläsare eller ha kortare babymassagekurser. Vid varje tillfälle har vi sångstund, och vi bjuder på fika.

Vi har verksamhet onsdag och torsdag kl 13-16 och fredag 10-13.

Ingen föranmälan behövs och det kostar inget att delta. Du och ditt barn kommer och går som ni vill under öppettiderna.

Om ni undrar över något eller vill bli mött på vägen, hör av er!

www.stadsmissionen.se/Socialverksamhet/Barnochunga/Unga-Station/Oppen-forskola/ 

• Zayco
    viseversa skrev 2013-03-03 20:52:17 följande:
    Varför skulle det finnas öf för enbart en viss ålder?
    För att det finns det? 
Svar på tråden Öppen förskola för unga föräldrar i sthlm?