• Äppelkaka

Gravida efter IVF i Umeå

Här kan vi som blivit gravida efter IVF i Umeå under  samlas och följas åt  Glad 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-28 10:19
    Ja, slarvfel redan i första meningen, jag radera några ord och glömde ett...Här kan vi samlas i alla fall!

• Svar på tråden Gravida efter IVF i Umeå
  • jennyz

Petto: hur går det för er??

Tiden går såååå fort, idag fyllde lilltjejen ett år!!! Har kollat på kort och tänker tillbaka på första tiden, saknar den lite...
    Men hon verkar trivas bra med livet, är glad för det mesta och får leka med storasyster själv ibland-helnöjd!! (Vi också, två glada tjejer och frukost i lugn och ro, helt ok... ;) ) hon sover nu i eget rum, alldeles intill vårt, sover oftast 9-10 Tim i sträck, fantastiskt!!
    Vi njuter för fullt av sköna värmen denna sommar erbjudit, har semester till nästa fredag!!! Hoppas ni alla också har det bra!!!

• Petto 83

Hej hej!

Så härligt för er Jennyz. Finns inget mysigare än Äkta syskonkärlek :) Ja, visst är det hemskt hur fort tiden går. Tänkt att det redan gått ett år...

Här känns det Äntligen som att vi fått lite medvind. Nu har det släppt med maten så nu äter lilleman 3 "matmål" per dag och där emellan en hel del näringsdryck. Sist vi vägde han ökat bra och det är ca 1 mån sedan. Han är piggare nu när han får i sig mer mat. Har fortfarande problem med slem så vi kör på med astmamedicin. Gör framsteg i sin träning också men är inte tillräckligt stark för att sitta än men det går i alla fall framåt :D Har nya tider med dietist, sjukgymnast, logoped osv i månaden för att lägga upp nya planer.

Å vilken sommar vi haft, sol sol och mera sol Hoppas alla haft en fantastisk semester

• jennyz

Det råkar inte vara så att någon av er bor i Sundsvall och har tillgång till Sundsvalls tidning imorgon?
    Min älskade bror dog förra helgen, och vi har en dödsannons i morgondagens tidning, hade gärna velat ha minst ett ex av tidningen, mamma o pappa vill gärna också ha en... Vore jättetacksam om någon har möjlighet att hjälpa till, vet inte hur jag ska få tag i den här i Umeå...

• Petto 83
    jennyz skrev 2014-08-23 17:51:06 följande:

Det råkar inte vara så att någon av er bor i Sundsvall och har tillgång till Sundsvalls tidning imorgon?
    Min älskade bror dog förra helgen, och vi har en dödsannons i morgondagens tidning, hade gärna velat ha minst ett ex av tidningen, mamma o pappa vill gärna också ha en... Vore jättetacksam om någon har möjlighet att hjälpa till, vet inte hur jag ska få tag i den här i Umeå...

Men fy så hemskt! Beklagar sorgen

Vet en som bor där kan se om jag kan få tag på han och höra om han kanske kan skicka
  • jennyz

Tack, ja det är helt overkligt, har sett honom och tagit sista farväl, men får ändå impuls att ringa honom ibland... vi hade rätt dålig kontakt, man ångrar det så mycket nu!!!
    Det vore jättesnällt om det gick att få tag i!!!

• Petto 83
    jennyz skrev 2014-08-23 21:39:07 följande:

Tack, ja det är helt overkligt, har sett honom och tagit sista farväl, men får ändå impuls att ringa honom ibland... smile4.gif vi hade rätt dålig kontakt, man ångrar det så mycket nu!!!
    Det vore jättesnällt om det gick att få tag i!!!

Inte kul när sånt händer. Tyvärr får man så ofta Tänk om tankar när nått hemskt inträffar. Men du är säker att det är morgondagens tidning? Har ingen tidning själv men brukar det komma på söndagar? Och vilken tidning är det, tänkte det finns kanske flera
  • jennyz

Vi gick via fonus och de sa söndag, i Sundsvalls tidning.
    Ja tiden ska väl hjälpa oss att gå vidare, men den går såååå långsamt, inatt är det en vecka sedan, känns som en evighet...

• Petto 83
    jennyz skrev 2014-08-23 22:23:08 följande:

Vi gick via fonus och de sa söndag, i Sundsvalls tidning.
    Ja tiden ska väl hjälpa oss att gå vidare, men den går såååå långsamt, inatt är det en vecka sedan, känns som en evighet...

Förstår att det känns så. Men tids nog lär man sig leva med sin saknad... Och jag tror det är viktigt att låta det ta sin tid men alla är vi olika. Okey, men då ska jag hälsa han det. Men var ska det skickas?
  • jennyz

Jag skickade meddelande till din gästbok, tack för att du försöker!

• drömmer om ett barn

jennyz: Så hemskt att höra om din brors bortgång.. beklagar din förlust :'( Förlorade mitt enda syskon för snart 15 år sedan och det var en oerhört jobbig tid.

Stor kram till dig

• jennyz

Tack! Ja det var också mitt enda syskon... Har hjälpt stackars mamma och pappa med mycket nu, så jobbigt för mig, men kan inte förstå hur de orkar...

• Petto 83
    jennyz skrev 2014-08-24 15:48:12 följande:

Petto83: provade att inboxa dig istället, gick det fram?

Japp! Såg ditt svar och har svarat igen. Min vän köpte en tidning och kommer skicka den i morgon till dig.
  • jennyz

Petto83, vet du om din kompis skickade den i en grön vadderad påse? Jag har bett flera fixa tidningen, har bara fått en dock, och ingen avsändare... Sådan påse kostar ju en del, vill betala för mig...

• Petto 83
    jennyz skrev 2014-09-01 13:45:20 följande:

Petto83, vet du om din kompis skickade den i en grön vadderad påse? Jag har bett flera fixa tidningen, har bara fått en dock, och ingen avsändare... Sådan påse kostar ju en del, vill betala för mig... smile5.gif

Ja, det var min kompis som gjorde det och han sa " jag bjuder på första beställningen" haha
  • Petto 83
    jennyz skrev 2014-09-01 19:55:29 följande:

Ok det var snällt, tacka så mycket!!!!

Ja, han är verkligen riktigt snäll
Svar på tråden Gravida efter IVF i Umeå