• XcsM

Någon som köpt amningsBH från Glam Mom?

Funderar på att köpa några finare amningsBH'ar från Glammom.se men är lite osäker på vilka av dem man skall välja. Någon som handlat amningsplagg från dem och har något att säga om dem?  Positivt som negativt. =) Tar även tacksamt emot tips på modeller som är både bekväma och snygga.

• Svar på tråden Någon som köpt amningsBH från Glam Mom?
  • zbaby

Bara sport-amningsbh, men den e grym!!
    Köpte billiga på Bonprix också, de är bra.

• babytjejen

ja jag köpte oxå sportbh på glammom..jättenöjd. Tycker dom har superbra
    service och snabb leverans..köpte en lite finare men den satt lite för tjat
    runt om, annars hade jag behållt den med...
    tycker absolut du ska betställa därifrån...   

• XcsM
    babytjejen skrev 2013-02-25 15:44:31 följande:
    ja jag köpte oxå sportbh på glammom..jättenöjd. Tycker dom har superbra
    service och snabb leverans..köpte en lite finare men den satt lite för tjat
    runt om, annars hade jag behållt den med...
    tycker absolut du ska betställa därifrån...   
    Är de lite små i storlekarna på det sättet eller beställde du bara fel storlek?  
  • babytjejen
    XcsM skrev 2013-02-25 15:47:02 följande:
    Är de lite små i storlekarna på det sättet eller beställde du bara fel storlek?  

var nog bara jag som missbedömde vilken omkrets jag behövde...finns dock ett märke som
    har lite annorlunda kupstorlekar men det står i beskrivningen av dom så det går inte att missa..kommer
    inte ihåg vilket märke det var...  
  • Lattemamman2011

Jag har köpt både bhar och kläder från glammom, grymt bra service,, och paketen kommer snabbt snabbt! Kan verkligen rekomendera dem vidare till andra. Hjärta

• zootwind

Vill inte vara den som är negativ, men jag köpte deras sportbh med amningsfunktion eftersom de är de enda på den svenska marknaden som säljer sådan.

Det var verkligen snabb relevans och personlig och bra service, men bh:n har inte varit så bra tyvärr.
    Den passade mig perfekt, då de har bra tips på hur man beräknar strl, men av någon märklig anledning ger den mig riktigt fula skavsår mellan brösten, då det sitter ett extra stöd(?) där, samt på mitt nyckelben när den ligger emot där. Jag vet inte om det är materialet som är så dåligt. Jag har nämligen aldrig haft en sport bh i det materialet, och heller aldrig fått skavsår av dem.

Mycket märkligt.

• Havsluft

Jag köpte nog minst 4 amnings-BH:ar från Glam Mom och var supernöjd med både BH:arna och servicen! En av BH:arna fick jag skicka tillbaka och byta storlek på, övriga satt bra. Jag använder faktiskt två av dem fortfarande, trots att jag slutade amma för ett halvår sedan!

Svar på tråden Någon som köpt amningsBH från Glam Mom?