• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Petroleum
    Robert Aschberg. Avskyr att han alltid avbryter alla som inte tycker exakt som honom även om han faktiskt har fel rent faktamässigt. Pernilla Wahlgren. Hon är bara så jävla för mycket. I allt. Kändis och kändis... Bolibompaprogramledaren på tisdagar. Marcus tror jag han heter. Han är så hysterisk och tillgjord så jag blir stressad bara av att se honom.
    Tror du att det finns något okänt där ute? Som mirakulöst förblev oupptäckt...
  • Petroleum

Och Petra Mede, då byter jag kanal.

Tror du att det finns något okänt där ute? Som mirakulöst förblev oupptäckt...
  • längtan8402

Ellen de generess. Hatar. Så jävla irriterande byter alltid kanal. Överdriven. Jobbig. Störig. Tråkig. Det är något extremt 90 tal över henne så jag blir deppig av hela showen dessutom.

Sen har jag alltid retat mig på den uppsmilade inställdsamma bruden som är syster till dansaren Daniel i letss Dance . De är mörka båda två...va fan heter hon??? Långt svart lockigt hår....Daniel dansade med magdalna Graaf förra året. Hans syster i a fall. Avskyr kan inte se henne!

Fredrik strage i nyhetsmorgon som är gäst en gång i veckan o blarrar om sin tråkiga musik. " lyssna hur mycket jag kan och hur cool jag blivit nu alla som mobbat mig i skolan"

Urrk

• längtan8402
    Shorona skrev 2013-04-29 06:29:39 följande:
    Björn Ranelid... Ryser av obehag.

Haha! Han är jobbig men tycker han är äkta på nåt sätt. Sig ssjälv o skiter i vad andra tycker om honom . Ibland garvar man ju åt han för han pratar så konstigt.

Plura är störig med. Så jävla tråkig alkis gubbe. Kan inte höra honom prata jag vill bara lägga mig i graven
  • längtan8402

Ebba von Sydow. Bitch som tror hon är något.

Matt Damon.. Alltid stört mig på honom egentligen vet jag inte riktigt varför...vissa kanske bara har ett störigt utseende. Som han.

• längtan8402

Och hon som vann Sverige bakar. Hennes program i nyhetsmorgon kan ja inte se. Fråga mig inte varför. Man kan nog ibland inte förklara.

• GalerieMaeght
    längtan8402 skrev 2013-04-29 06:34:18 följande:

Haha! Han är jobbig men tycker han är äkta på nåt sätt. Sig ssjälv o skiter i vad andra tycker om honom . Ibland garvar man ju åt han för han pratar så konstigt.

Plura är störig med. Så jävla tråkig alkis gubbe. Kan inte höra honom prata jag vill bara lägga mig i graven
    Tror knappast att Björn Ranelid skiter i vad andra tycker om honom. Är nog snarare tvärtom, faktiskt.
  • Flaminia
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 09:11:36 följande:
    Tror knappast att Björn Ranelid skiter i vad andra tycker om honom. Är nog snarare tvärtom, faktiskt.

Ja, finns det någon mer lättkränkt kändis än han, förutom möjligen Marcus Birro?
  • Flaminia

Siewert Öholm har jag alltid haft svårt för.

• Anton Chigurh

Finns det nåt större rövhål än den makalöst arroganta Jan Oskar Sverre Lucien Henri Guillou ??

Svar : NEJ, inte en chans.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • GalerieMaeght
    Anton Chigurh skrev 2013-04-29 11:10:56 följande:
    Finns det nåt större rövhål än den makalöst arroganta Jan Oskar Sverre Lucien Henri Guillou ??

Malou von Sievers? En besserwisser av rang och dessutom kvasipsykolog. Talar om för andra "så här det" i värsta Dr Phil anda. Människan är dessutom ytterligt självgod och pekar gärna ut sig själv som det goda exemplet "Jag och min man har varit tillsammans såå länge..." e t c. Utöver allt annat har hon ju dessutom NOLL energi i sitt programledraskap. Sitter bara där böjd som en banan och ser skeptisk ut. Kan någon svara på varför hon får så stort utrymme i rutan?
  • Andromeda
    Anton Chigurh skrev 2013-04-29 11:10:56 följande:

Håller med, jag blir utmattad bara av att se människan en sekund på tv. Gud, hans jävla jag-ska-berätta-hur-fel-ni-har monologer är vidriga. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var barn och han var med i något kvällsprogram, och han blev arg och bara gick iväg och alla som var kvar fick låtsas som det regnade. 

Maria Montazami.... jag hälsade på hos en kompis idag och läste en gammal veckotidning medan hon gjorde sig färdig. I den var en intervju med henne där hon berättade om att kvinnor kom upp till henne och bad om autograf och tydligen darrade. Haha, nej... Och om någon möjligtvis skulle bli darrig av att få en autograf av Maria Montazami då ifrågasätter jag starkt deras livsval och psyke.  
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?