Någon som haft x plus vanlig graviditet samtidigt?
Finns det någon mer här som har varit med om det?
Finns det någon mer här som har varit med om det?
Jag har, två gånger till och med. Ena gången i livmodern och äggledare, äggledaren rök. Något halvår senare i livmodern och ett fritt utanför. Den första graviditeten gick jag till v10 med den i äggledaren och v12 i livmodern, den andra upptäcktes det direkt i v 5-6 nånting. Något speciellt du undrar över eller vill bolla?
Vet inte varför det blev x, kanske pga tidigare kejsarsnitt men det är ren spekulation från min sida. Mitt första x upptäcktes inte pga graviditeten i livmodern. Jag kom akut till sjukhuset, de såg bara blödning med flera liter i buken. De opererade för att stoppa blödningen och när jag väcktes fick jag veta att det var x, äggledaren inte gått att rädda men fostret fortfarande mådde bra. Fast fostret dog efter 1-2 veckor. Fick ingen förvarning utan totalchock på Mvc inskrivningen. Jag var helt förstörd. Men jag har igen fått lyckan och efter x:n få ytterligare två lyckade graviditeten, har nyligen fått mitt fjärde barn som jag ammar i denna stund. Hur har det gått för dig? Vad hände vid ditt x? Fråga vad du vill, du får gärna inboxa mig om du vill.
Hur har det gått för dig?