• Rådjur

Störande fulla människor ute på helger ?

Har reflekterat över en sak lite ...

När jag själv varit full så har jag typ inte lagt märke till hur många andra fulla människor som är ute på helger, på väg till krogen eller nåt.
    När jag däremot är nykter och på väg hem från jobbet så stör jag mig som in i helvete på alla sega fredags-/lördagsfyllon som ska svina överallt och fylla upp tågen Tungan ute (ursäkta att jag uttrycker mig hårt!)

Nån mer som stör sig på helgfylleriet eller är ni mer toleranta än jag med det ?

Har ni någon gång råkat ut för något svinigt/äckligt när ni åkt kommunalt under helgfylleriet ? 

Är alltid asrädd att nån ska spy nära mig så jag inte hinner gå undan och får det på mig ... D'oh..             

• Svar på tråden Störande fulla människor ute på helger ?
  • Bingo

När jag är full så lägger jag inte märke till så mycket

• 2 bRns Mamma

Jag jobbade på krogen i nästan två år och fick stå ut med fyllon under min arbetstid OCH när jag sedan skulle hem med nattbussen Obestämd Men det är sånt man tyvärr får ta när man jobbar så.

Bl.a. en kille satt brevid mig på bussen med papperskorgen i knät och spydde för fulla muggar en nyårsafton. Vid ett annat tillfälle satt en annan kille satt längst bak i bussen och spydde ner i gången så spyorna flöt ut vidare i bussen.
    På t banan ligger det lite överallt (när du ser en tidning på golvet under helgen så är det någon som har täckt en spya oftast)
    Det finns ju egentligen hur mycket som helst, spyorna är ju inte värst utan att vissa blir så oberäkneliga med alkohol i kroppen, mycket gap och skrik och slagsmål.

• Rådjur

Nä men fy helvete vad äckligt :// spyor är det värsta jag vet... Är skiträdd för illamående människor... Och just därför försöker jag att inte ta nattbussen alls. Åker hellre tåg så nära hem jag kan och promenerar 20 min.

Folk är rent allmänt rätt äckliga när de har supit sig dyngraka... Hatar det.
    Får åka hem mitt i skiten idag igen och hoppas jag slipper illamående fyllon nära mig

Svar på tråden Störande fulla människor ute på helger ?