• Anonym

Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.

Min pojkvän har vid några tillfällen när vi har haft sex att han skulle vilja att "någon" tittar på när vi har sex. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag inte vet om jag vill det. Har ingen erfarenhet av det alls. Någon som har som har erfarenhet, bra som dåliga?

• Svar på tråden Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.
  • Anonym
    Ant3 skrev 2013-02-27 21:41:27 följande:
    Har aldrig planerat att någon ska titta på men det har råkat blivit så ibland.
    Jag blir sjukt tänd av det. Eller om någon typ sover i samma rum..

Kan ni inte mjukstarta och ha sex framför webcam bara?
    Det blir ganska anonymt och skulle det kännas obekvämt är det bara stänga av.
    Ett tips bara..
    ja vad smart!
    om det känns jobbigt kan du ha sån ansiktsmask man har på maskerader
  • AnnikaM

Har varit med om att folk sett mej ha sex nåra ggr. Personligen blir ja riktigt upphetsad av situationen å fantisersr ofta om såna scenarion. Däremot gillar inte min man det, antagligen pga att han är så svartsjuk...

• Anonym (Lisa)

Jag och min partner har provat en gång, ganska nyligen. Vi var precis som du ganska osäkra. Vi visste att vi var sugna att prova och att det lät sjukt upphetsande. Vi hade tidigare varit  på sexklubb men bara tittat och hängt, inte gjort nåt. 

Vi blev medlemmar på en sajt där vi letade runt lite. Träffade ett par som vi klickade bra med. Vi bestämde att vi bara skulle ses och prova helt enkelt. Vi valde att åka hem till dom. Kan säga att det var en sjukt härligt upplevelse!! Att se några andra ha sex precis bredvid oss, samtidigt som dom tittade på oss?.Wow!!!! 

Vi var väldigt tydliga med att vi bara skulle ha sex med varandra. Inte något partnerbyte osv. Och allt funkade perfekt!! 

Vi ska troligen ses snart igen. 

Så mitt råd är; prata igenom så ni är på samma nivå. Sen bara kör! 

• Anonym (Nej tack!)

Men hur kommer den som tittar på att reagera? Vad kan han göra med sig själv? Det skulle jag inte vilja se. Skäms

• Anonym (Tralala)

Kan inte vara svårt att hitta villig man som vill stå bredvid och runka. Jag hade sökt på ICA.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Tralala) skrev 2025-01-20 22:13:49 följande:

Kan inte vara svårt att hitta villig man som vill stå bredvid och runka. Jag hade sökt på ICA.

Här är en...

(...fast Willys är billigare.)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lisa)

Larvig ton det blev. Någon frågar om tips om en sak och folk bara flamsar bort det. Lägg ner. 

Och TS? Prata ihop er och kör bara om ni verkligen vill prova!! 

• Peter38

Det är väldigt hett att ha åskådare! 

Kan dessutom leda till trekant och annat kul om man är intresserad av det. 

• Anonym (Lisa)
    Peter38 skrev 2025-01-23 15:29:14 följande:

Det är väldigt hett att ha åskådare! 

Kan dessutom leda till trekant och annat kul om man är intresserad av det. 

Ja, är sjukt härligt!!
    Personligen gillar vi inte 3kant. Inte provat, men vi är så sjukt nöjda med varandra så tanken på att någon annan ligger med min man är inte lockande. Däremot sex bredvid ett annat par, mums!!
  • Anonym (Johnny)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-01-23 15:39:55 följande:
    Ja, är sjukt härligt!!
    Personligen gillar vi inte 3kant. Inte provat, men vi är så sjukt nöjda med varandra så tanken på att någon annan ligger med min man är inte lockande. Däremot sex bredvid ett annat par, mums!!
    Ååå, jag vill också...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.