Sover du naken?
Sover du naken?
Sover du naken?
Absolut
Kul grej apropå nakensovning:
Jag jobbade utomlands som volontär en period, och delade rum med andra personer från hela världen. Jag har alltid sovit helnäck, men haft pyjamas/underkläder när jag sovit med andra.
Sedan flyttade det in en annan svensk tjej i mitt rum, som förklarade att hon tänkte sova naken, och hoppades att vi inte skulle ha några problem med det. Nejdå, sa vi, fast några av våra rumskompisar tyckte det var lite märkligt. Inspirerad av henne bestämde jag att jag minsann också kunde sova naken.
Vi fick det skämtsamma smeknamnet "The naked Sweds". Förmodligen är det många därute i världen nu som är övertygade om att alla svenskar sover helnäck alltid.
Om det inte är för kallt i rummet.
Ja, alltid naken hemma. Borta är det lite olika, naken om det går och i tshirt och trosor om jag delar sovrum med någon annan än sambon eller om jag sover på någons soffa eller så.
Allt som oftast.
Ibland
Sover naken hemmavid eller om jag sover enskilt annorstädes. Jag har vanligtvis underkläder på mig om jag sover i samma rum/säng som andra (förutom sambon), av omtanke.
Alltid.. kommer inte ihåg sist jag hade kläder på mig nattetid...
Halvt, brukar sova i endast en tunn långärmad tröja alternativt en skjorta, hade gärna sovit helt naken men sover utan kudde och ligger på min arm istället, utan en tröja andas jag ut på min arm och tycker det kittlas och är så obehagligt.
Halvt, brukar sova i endast en tunn långärmad tröja alternativt en skjorta, hade gärna sovit helt naken men sover utan kudde och ligger på min arm istället, utan en tröja andas jag ut på min arm och tycker det kittlas och är så obehagligt.
Japp. Men det började nyligen.
Har alltid sovit med trosor tidigare och har tyckt att det var obekvämt att sova utan, men mannen har tjatat länge nu om att han vill att vi ska sova nakna så vi införde den regeln - inga kläder i sängen Och ja, jag har nu vant mig och klär omedvetet av mig när det är dags att sova.