Har du blivit utkastad från krogen någon gång?
När du druckit för mycket eller av någon annan anledning, och då menar jag inte bara utvisad utan uttagen fysiskt.
När du druckit för mycket eller av någon annan anledning, och då menar jag inte bara utvisad utan uttagen fysiskt.
Näe aldrig.
Ja. Nu är jag nykter sen några år tillbaka, va inte rolig att ha att göra med full.
Bet en kille i handleden en gång och blev utslängd en av de få gånger jag varit på krogen. Utöver det, nope.
Ja blev utkastade för att vi dansade på borden och inte slutade när vi blev tillsagda
Ombedd efter att ha fått ett utbrott på en som förföljde mig. Men ena vakten följde mig till taxin och sa att det var för mitt egna bästa.
Taxistoppet låg en bra bit iväg så jag var mkt tacksam.
Jo, det har hänt.
Blivit praktiskt tagen utburen i kragen med armen låst bakom ryggen. De tig mig sekunden innan jag skulle nita en Fd väldigt nära tjejkompis efter jag fått veta att hon hade en relationen med min Fd fästman. Enda gången i hela mitt liv jag blivit aggressiv för övrigt.
Utsläpad och satt i fyllecell pga bråk ;)
Nej, inte blivit utslängd. Däremot blev jag nekad att komma in på ett ställe och vakten var en riktig dräggig douche, enbart mot mig(!) och jag var halvpackad och uppkäftig