• traveler

Har du blivit utkastad från krogen någon gång?

När du druckit för mycket eller av någon annan anledning, och då menar jag inte bara utvisad utan uttagen fysiskt.

• Svar på tråden Har du blivit utkastad från krogen någon gång?
  • La Lola

Näe aldrig.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • denislo

Ja. Nu är jag nykter sen några år tillbaka, va inte rolig att ha att göra med full.

• XcsM

Bet en kille i handleden en gång och blev utslängd en av de få gånger jag varit på krogen. Utöver det, nope.

• traveler
    XcsM skrev 2013-02-18 20:02:31 följande:
    Bet en kille i handleden en gång och blev utslängd en av de få gånger jag varit på krogen. Utöver det, nope.

Bet du honom för att han tafsade på dig?
  • XcsM
    traveler skrev 2013-02-18 20:07:41 följande:

Bet du honom för att han tafsade på dig?
    Han la armen om nacken på mig och försökte kväva mig. Fick panik och bet, och eftersom han kunde bevisa att jag bitit (märken på armen) men jag inte kunde bevisa stryptaget så blev jag utslängd.
  • Orcha

Ombedd efter att ha fått ett utbrott på en som förföljde mig. Men ena vakten följde mig till taxin och sa att det var för mitt egna bästa.
    Taxistoppet låg en bra bit iväg så jag var mkt tacksam.

It was love @ first sight, not the second though.
  • traveler
    Trailer trash TT skrev 2013-02-18 20:10:04 följande:
    Ja  blev utkastade för att vi dansade på borden och inte slutade när vi blev tillsagda

Varför söutade ni inte?
  • traveler
    Orcha skrev 2013-02-18 20:10:20 följande:
    Ombedd efter att ha fått ett utbrott på en som förföljde mig. Men ena vakten följde mig till taxin och sa att det var för mitt egna bästa.
    Taxistoppet låg en bra bit iväg så jag var mkt tacksam.

Det är väl inte att bli utslängd
  • Petra 334

Blivit praktiskt tagen utburen i kragen med armen låst bakom ryggen. De tig mig sekunden innan jag skulle nita en Fd väldigt nära tjejkompis efter jag fått veta att hon hade en relationen med min Fd fästman. Enda gången i hela mitt liv jag blivit aggressiv för övrigt.

• Orcha
    traveler skrev 2013-02-18 20:13:05 följande:

Det är väl inte att bli utslängd
    Nej.
    It was love @ first sight, not the second though.
  • La chica

Nej, inte blivit utslängd. Däremot blev jag nekad att komma in på ett ställe och vakten var en riktig dräggig douche, enbart mot mig(!) och jag var halvpackad och uppkäftigFlört

Svar på tråden Har du blivit utkastad från krogen någon gång?