• Giliii

Pergotime=gravid

Hejsan :) tänkte kolla om det finns någon med en solskens historia. Som blev gravid med första kuren pergo?? Jag är på min första kur nu och hoppas så himla mycket!! Hur många kurer fick ni gå igenom innan ni plussade?? Jag hade äl igår, tror jag, hade verkligen jätte ont, men inte som mensvärk utan något helt annat som jag aldrig känt förut :O hur kändes de när ni hade äl? Jag fick ont när jag reste mig upp och även när jag kissa :O är det normalt??

• Svar på tråden Pergotime=gravid
  • Pastell1983
    Giliii skrev 2013-02-26 16:42:53 följande:
    Vi har försökt aktivt i nästan två år :) 
    Åh så härligt att det äntligen tog sig för er då Vi ska börja på 17:e försöket nu.....men det är ju inte omöjligt att bli gravida, vi har ju blivit det förr.
  • Pernilla1974

Är så jävla nervös!!!
    Ska på VUL imon bitti kl 8.25 för att kolla hur äggblåsorna ser ut efter en dubbel kur med Pergotime....
    Jag ska fråga läkaren lite om sprutor som finns för att få äggen att släppa!!!

Får jag negativt besked blir det inga roliga 25 timmar på jobbet!!
    Men hoppet är det sista som överger en Solig

Kram på er

• Pastell1983
    Pernilla1974 skrev 2013-02-26 22:06:07 följande:
    Är så jävla nervös!!!
    Ska på VUL imon bitti kl 8.25 för att kolla hur äggblåsorna ser ut efter en dubbel kur med Pergotime....
    Jag ska fråga läkaren lite om sprutor som finns för att få äggen att släppa!!!

Får jag negativt besked blir det inga roliga 25 timmar på jobbet!!
    Men hoppet är det sista som överger en Solig

Kram på er
    Lycka till! H¨åller tummarna för dig Själv avskyr jag de där äl-sprutorna...aldrig mer. Fick sån huvudvärk av dom
  • Pernilla1974
    Pastell1983 skrev 2013-02-26 22:06:51 följande:
    Lycka till! H¨åller tummarna för dig Själv avskyr jag de där äl-sprutorna...aldrig mer. Fick sån huvudvärk av dom
    Ohh, tack va snäll du e {#emotions_dlg.flower}

Huvudvärken kan jag stå ut med kan jag lova!!
    Efter alla tårar och slit jag utstått i utredningen så tar jag lite huvudvärk faktiskt Solig

Kram
  • Pastell1983
    Pernilla1974 skrev 2013-02-26 22:13:21 följande:
    Ohh, tack va snäll du e {#emotions_dlg.flower}

Huvudvärken kan jag stå ut med kan jag lova!!
    Efter alla tårar och slit jag utstått i utredningen så tar jag lite huvudvärk faktiskt Solig

Kram
    Ja....jag lider lätt av migrän av hormonerna vid äl, så därför blev det ännu värre av sprutan och satt i flera dagar Men mina ägg släpper utan spruta så det kändes totalt onödigt men läkaren vill prova ändå.
    Men det är bra att de finns
  • Elisabet7101

Jag blev gravid med en kur med min andra son och nu väntar jag och ska se om jag är gravid igen med en kur.Ska ha mensen 2april annars om den ej blir försenad.

• invidadel

Varför använder ni pergotime?
    Har eran partner några problem, med lite spermier osv? 

• Giliii

pergo använder man för att förstärka sin egen äl :) inget med spermier att göra :)

• LängtansBlåaBlomma
    invidadel skrev 2013-04-04 20:47:21 följande:
    Varför använder ni pergotime?
    Har eran partner några problem, med lite spermier osv? 

Jag tar det för att jag saknar äl. Min sambo har inte testat sina simmare än så vet inte.
  • meijah

Min första enkelkur pergo slutade med mens. Jag har egen äl, sambon få simmare. Väntar på besked om vi ska påbörja kur två på torsdag. Vi har inte skyddat oss sedan augusti -10..

Lycka till tjejer! :)

• meijah

Glömde att jag även tar ovitrelle när jag får äl, gissar att den ska ge ägglossningen extra skjuts!

Svar på tråden Pergotime=gravid