• calabalic

Upplevelser i Linköping med omnejd att ge bort på alla hjärtans dag?

Jag tänkte ge min partner någon "upplevelse" på alla hjärtans dag. Vi bor i Linköping så helst inte utanför Östergötland, men finns det något kul att göra här som man inte redan gjort?? :) Alltså kolmården och sånt har man ju redan klarat av. Tips önskas tack!!

• Svar på tråden Upplevelser i Linköping med omnejd att ge bort på alla hjärtans dag?
  • encarm17

Nu vet jag ju inte vad han/hon gillar eller vad det ska vara för prislapp men ett tips är att boka in er på någon rolig kurs tillsammans. Till exempel matlagningskurs, massagekurs, klättringskurs. Det finns i de flesta städer och är kul för er båda två och ni får spendera tid ihop.

• encarm17

Annars är ju en SPA-upplevelse med massage alltid trevligt. Finns ju några SPA-ställen i Östergötland till exempel i Vadstena, men annars om man bor i Linköping och vill komma billigare undan så kan jag rekommendera en bad&massage-kombo som jag fick i present. Man får hyra pool, bastu och bubbelpool helt privat och så ingår det massage. Det är ett trevligt ställe mitt i stan. Gå in på www.kiropraktorhuset.se så hittar du. Går att köpa presentkort på bara massage där också!

Svar på tråden Upplevelser i Linköping med omnejd att ge bort på alla hjärtans dag?