• Jossofräs

Bästa knepen för att undvika att strumpbyxorna glider ner

Alla hatar när strumpbyxorna halkar ner så skrevet hänger typ mitt på låren och man får dra upp dom fjörton gånger. Dela med er av tips för att undvika det! Mitt bästa tips är att ta på sig ett par thighta trosor utanpå, då håller det strumpbyxan på plats!

• Svar på tråden Bästa knepen för att undvika att strumpbyxorna glider ner
  • kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 21:07:22 följande:
    Ingen fara. En karl kan ju kanske inte veta det...  Men alla vi kvinnor kommer ihåg, Om vi har rätt ålder.
    Jag förstår trevligt att du kommenterade min ursäkt.
  • Tirem

Under förutsättning att du inte ska uppsöka damernas under tiden du bär strumpbyxor så spraya hårspray på benen efter du tagit på dig strumpbyxorna! Inga strumpor som som åker ner och i stort sett omöjligt att få tråkiga maskor

• kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 21:16:37 följande:
    Ingen fara... Man är aldrig för gammal att lära.
    Tack.
  • havsskog

Men har man strumpor o gördel så är det bara ner med trosorna, på toa.  O ett plus går det en maska på ena så behöver man inte slänga bägge..

• kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 21:28:00 följande:
    Men har man strumpor o gördel så är det bara ner med trosorna, på toa.  O ett plus går det en maska på ena så behöver man inte slänga bägge..
    verkar praktiskt.
  • havsskog

Ja halva kostnaden.. Spar o para ihop strumpan så är allt bra.. Men för att vara Man så verkar du väldigt inresserad.

• kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 21:37:48 följande:
    Ja halva kostnaden.. Spar o para ihop strumpan så är allt bra.. Men för att vara Man så verkar du väldigt inresserad.
    Ja jag är väl det.
  • havsskog

Tänder du på det?? Man kan ju undra varför en Karl bryr sig om nylonstrumpor.. Inget fel i det.  Jag som Kvinna ser det mer som klädesplagg.

• kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 21:51:46 följande:
    Tänder du på det?? Man kan ju undra varför en Karl bryr sig om nylonstrumpor.. Inget fel i det.  Jag som Kvinna ser det mer som klädesplagg.
    Ja det gör jag.
  • havsskog

Ja jag vet en del karlar blir som tokiga i kvinnans nylonklädda ben.  Varför?  En gång så ville en Man att jag skulle ha nylonstrumpor o sandaletter... Det var hans grej. Men so what, *Är ju harmlöst egentligen.

• kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 22:07:41 följande:
    Ja jag vet en del karlar blir som tokiga i kvinnans nylonklädda ben.  Varför?  En gång så ville en Man att jag skulle ha nylonstrumpor o sandaletter... Det var hans grej. Men so what, *Är ju harmlöst egentligen.
    Faktiskt en av mina favoriter också
  • kelgrisen58
    havsskog skrev 2013-05-16 22:27:53 följande:
    Nämem nu får du ge dig. Hör ju inte till tråden..
    Tänkte lägga mig nu ska upp 04,30 imorgon skulle gärna vilja prata enskilt med dig,om du vill en annan dag.
  • Ebba92

För att återgå till trådens ursprungliga syfte, så har jag alltid praktiserat rätt storlek och ett par trosor utanpå. Men tipset om hårspray var intressant, ska prova det vid tillfälle. Tack!

• wilhelm50

Vad härligt att du tog upp tråden igen

Svar på tråden Bästa knepen för att undvika att strumpbyxorna glider ner