• knopprosa

Någon som köpt babytravel syskonvagn på utförsäljningen ?

Finns det någon här som köpt vagnen när butikerna säljer ut dom i april/maj? Vilket pris låg den på med liggdel ? Hoppas nån kan hjälpa mig :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-03 18:37
    puff *

• Svar på tråden Någon som köpt babytravel syskonvagn på utförsäljningen ?
  • Undska

Va inne idag på babyproffsen i Borås, där hade dom babytravel Dublin facelift syskonvagn på utförsäljning av 2012års modellen. Med liggdelen fick jag betala 6095:- liggdelen kostade 1295:- så det får man dra av på priset ovan om man inte vill ha den med :)

• knopprosa
    Undska skrev 2013-02-02 22:14:43 följande:
    Va inne idag på babyproffsen i Borås, där hade dom babytravel Dublin facelift syskonvagn på utförsäljning av 2012års modellen. Med liggdelen fick jag betala 6095:- liggdelen kostade 1295:- så det får man dra av på priset ovan om man inte vill ha den med :)

Oj men det lät dyrt. Jag var inne på barnenshus för nån vecka sedan och då var det inte nån utförsäljning, skulle då betala 6500 med en liggdel. Hoppades på bättre pris än så när de sålde ut fjolårets modell :(
  • millli01

I Skövde kostar den vagnen 4499 med liggdel!  Funderar på att köpa men vi kan inte bestämma oss!

• Månsten
    Undska skrev 2013-02-02 22:14:43 följande:
    Puffar lite...

Var och kolla i Borås med och de har fortfarande kvar dublin 2012 års modell och säljer de fortfarande för 6000kr, vilket ja tycker inte är speciellt något pris när man kan lägga till 1000kr och få 2013 års modell. Fråga om de kommer sänka priset utterligare men de kommer de inte att göa sa de fast de hade flertal kvar på lager.

Såg att BP i skövde och tror de var även Gislaved sålde för 4500kr.  Stor skillnad!      
Svar på tråden Någon som köpt babytravel syskonvagn på utförsäljningen ?