• Trissan

Foster med vätska runt hjärtat,någon som vart med om det?

Vårt barn i magen har inget hjärtfel men det har lite vätska runt hjärtat som skall kollas upp om 2 veckor.Är i v.18+2 idag.
    Vi gjorde organscreening i måndags och allt såg bra ut förutom hjärtat men det har vi kollat upp idag.
    Bara undrar om det är någon som har vart med om detta?

• Svar på tråden Foster med vätska runt hjärtat,någon som vart med om det?
  • pluvdo

Nu har jag inte varit med om detta, men för att få mer information så kan du ju alltid testa att googla på engelska om du inte redan gjort det. Då kommer det ofta upp mycket mer information än om man googlar på svenska.

• Trissan
    pluvdo skrev 2013-02-02 08:34:57 följande:
    Nu har jag inte varit med om detta, men för att få mer information så kan du ju alltid testa att googla på engelska om du inte redan gjort det. Då kommer det ofta upp mycket mer information än om man googlar på svenska.

Jag har gjort det men det gjorde mig inte mycket klokare.

Kunde vara både farligt och ofarligt.....

Varför jag frågade här på familjeliv var för att den svenska sjukvården skiljer sig ifrån utländska.

Man blir rädd när det står på engelska att det kan leda till fosterdöd när svenska läkare säger till mig att jag inte behöver oroa mig tills nästa besök...
  • Trissan

Uppenbarligen så har ingen här på Familjeliv det....

• Annak92

Hej
    Hur gick det för dig? Jag har precis också fått veta att samma sak men oklart vad de innebär.
    Mvh Anna

Svar på tråden Foster med vätska runt hjärtat,någon som vart med om det?