• FONA

Vilket ansvar har man om man prackar på nån något som inte fungerar?

Om någon prackar på någon något som visar sig ställa till problem, vilket ansvar har då den personen? Kan man alltid frånsäga sig ansvar genom att skylla på att det är den som tar emot det som har ansvar?

• Svar på tråden Vilket ansvar har man om man prackar på nån något som inte fungerar?
  • Coxia
    FONA skrev 2013-01-28 11:15:03 följande:
    Det är frågan om man bara kan pracka på nån nåt som ställer till oreda och sen bara säga att man inte har nåt ansvar för oredan som är frågan!
    Men stopp nu här. Vadå pracka på? Det är väl bara att stänga av datorn och logga ut från FL, det är frivilligt att vara här. Kontakta någon i verkligheten som kan datorer istället. 
  • ex ungue leonem
    FONA skrev 2013-01-28 11:15:48 följande:
    Jag vill ha tillgång till din sida!!

Inte relevant för frågeställningen
    Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • Maria Myran

Alltså Fona nu får du ta och ge dig, det här är ingen annans fel än ditt eget, ingen har lurat på dig en massa, dom har gett dig rådet att skaffa antivirus program, vad du sedan har hittat på är ingen annans ansvar. Lägg ner nu och sluta försöka lägga skuld på andra.

• FONA
    Maria Myran skrev 2013-01-28 11:29:15 följande:
    Alltså Fona nu får du ta och ge dig, det här är ingen annans fel än ditt eget, ingen har lurat på dig en massa, dom har gett dig rådet att skaffa antivirus program, vad du sedan har hittat på är ingen annans ansvar. Lägg ner nu och sluta försöka lägga skuld på andra.

Nej, ex unge leon la in en länk och sa att jag skulle ladda ner och installera, vilket sen visade sig vara ett misslyckande.
  • ex ungue leonem
    FONA skrev 2013-01-28 11:39:34 följande:

Nej, ex unge leon la in en länk och sa att jag skulle ladda ner och installera, vilket sen visade sig vara ett misslyckande.
    Citera vart det står att jag tvingade dig.Skall komplettera min anmälan med det
  • ex ungue leonem
    Maria Myran skrev 2013-01-28 11:29:15 följande:
    Lör 26 jan 18:04
    FONA skrev 2013-01-26 18:03:02 följande:
    Ja det ska jag. Hur gör jag det? Kostar?

www.avast.com/en-se/index 

Gratis om du följer den länken. Var det länge sedan du defragemterade datorn?
    Här är inlägget där jag tvingade TS 
  • ex ungue leonem
    FONA skrev 2013-01-28 11:47:36 följande:
    Jag tänker inte diskutera det här vidare!

Fixa hem en IT tekniker som hjäler dig.Eller ta med dig datorn till en IT tekniker
  • ex ungue leonem
    Aileen Allannah skrev 2013-01-28 11:48:48 följande:
    Men hörrni, skärp er. Går ni på det här?

Förlåt?
  • Aileen Allannah
    ex ungue leonem skrev 2013-01-28 11:49:22 följande:

Förlåt?
    Har du varit medlem länge? Vet du vem anof är/var?
  • ex ungue leonem
    Aileen Allannah skrev 2013-01-28 11:49:50 följande:
    Har du varit medlem länge? Vet du vem anof är/var?

Sedan jan i år
  • Aileen Allannah
    ex ungue leonem skrev 2013-01-28 11:56:27 följande:

Sedan jan i år
    Aha. Då förstår jag. Googla ANOF så har du  något att göra hela dagen.
  • ex ungue leonem

Har sysselsättning ändå i ett hem

Aileen Allannah skrev 2013-01-28 11:57:42 följande:
    Aha. Då förstår jag. Googla ANOF så har du  något att göra hela dagen.
Svar på tråden Vilket ansvar har man om man prackar på nån något som inte fungerar?