• Alvi

Söker en snygg baddräkt med ben/kjol

Jag har alltid struttat runt i liten trekantsbikini, har inte haft baddräkt sedan jag var 14 för jag har pyttetuttar och blir totalt platt av baddräkt... Cool

Men så var jag i simhallen i lördags och kände mig så himla naken.... Och kände att joo... kanske att jag skulle testa baddräkt... iallaflal i just en simhall!

Denna i länken nedan har jag hittat, men sen hittar jag INGEN mer fin i samma stil! Det måste täcka bikinilinjen (orka hålla efter minutiöst!) och den måste ha vadderade kupor...

Hjälp mig hitta fler än denna, så jag kan välja!

http://www.ellos.se/ellos-fresh-spirit/baddrakt/323425?N=1z141n2Z1z141y3Z1z141ll&Ns=RankValue3|0&Nao=0

Mamma till ett knasbarn och två normalstörda
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-22 21:20
    www.ellos.se/ellos-fresh-spirit/baddrakt/323425&Ns=RankValue3|0&Nao=0
  • Svar på tråden Söker en snygg baddräkt med ben/kjol
  • Alvi

Oops, ursäkta spamningen med länken, jag visste inte om den funkade......... Skäms

• La Lola

Cellbes?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • LadyTeague

Den var riktigt snygg annars, speciellt i röd!
    Sök på pinup swimwear/swimsuits så hittar du nog en del i liknande modell. 

Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • Alvi
    La Lola skrev 2013-01-22 21:52:12 följande:
    Cellbes?
    Näe, fanns inga med ben där.
    LadyTeague skrev 2013-01-22 21:52:30 följande:

Oh, fiffigt!
  • La Lola
    Alvi skrev 2013-01-22 21:54:03 följande:
    Näe, fanns inga med ben där.

Oh, fiffigt!
    näe men med kjol på.
  • Alvi
    La Lola skrev 2013-01-22 21:54:56 följande:
    näe men med kjol på.

Joo, fast jag vill liksom inte ha kjol-kjol, utan bara en liten... kant liksom. Som i min länk. En riktig kjol känns opraktisk...
    LadyTeague skrev 2013-01-22 21:52:30 följande:

Jooråsåatteeeee.... om man INTE har kurvor från himlen då liksom, då kommer jag gå där i min assnygga pinup-baddräkt och känna mig som en vandrande pinne.... Cool Får nog kolla riktigt ordentligt för att hitta en modell som passar MIG och inte pinupmodellerna...!
  • La Lola
    Alvi skrev 2013-01-22 21:57:41 följande:

Joo, fast jag vill liksom inte ha kjol-kjol, utan bara en liten... kant liksom. Som i min länk. En riktig kjol känns opraktisk...

Ahaaa! Ok!
  • LadyTeague
    Alvi skrev 2013-01-22 21:57:41 följande:

Jooråsåatteeeee.... om man INTE har kurvor från himlen då liksom, då kommer jag gå där i min assnygga pinup-baddräkt och känna mig som en vandrande pinne.... Cool Får nog kolla riktigt ordentligt för att hitta en modell som passar MIG och inte pinupmodellerna...!
    Det ska nog inte vara några större problem.
    Ex denna www.pinupgirlclothing.com/glamour-swimsuit-in-red.html har inbyggd BH, så lite tuttar får man nog, och i övrigt tror jag inte att den ser alls dum ut även om man inte är kurvig.
    Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • La Lola

Men du Ts, du kan inte tänka dig badlinne o bikinibyxor med ben då?

• Alvi
    LadyTeague skrev 2013-01-22 22:00:11 följande:
    Det ska nog inte vara några större problem.
    Ex denna www.pinupgirlclothing.com/glamour-swimsuit-in... har inbyggd BH, så lite tuttar får man nog, och i övrigt tror jag inte att den ser alls dum ut även om man inte är kurvig.

Ohh, jag gillade den! Tack för det tipset!
    La Lola skrev 2013-01-22 22:02:11 följande:
    Nåt sånt här + brallor?
    www.ellos.se/ellos-fresh-spirit/tankini/37208...|0&Nao=23

Men guuud, skitsnyggt ju, med likadana trosor till! Jomen kanske alltså...! Åhh, måste ställa om hjärnan nu ju! Tack!
  • Alvi
    LadyTeague skrev 2013-01-22 22:02:44 följande:
    Denna är nog inte heller så dum: www.unique-vintage.com/esther-williams -vintage-swimsuit-style-polka-bathing-suit-p-2197. html

Den var lovely, men jag tror nog jag kommer hålla siktet på Ellos eller liknande, det är ju liiite billigare där...

Däremot undrar jag om jag får stjäla din sidfot och statusa på min fb...??
  • LadyTeague
    Alvi skrev 2013-01-22 22:07:40 följande:
    Den var lovely, men jag tror nog jag kommer hålla siktet på Ellos eller liknande, det är ju liiite billigare där...

Däremot undrar jag om jag får stjäla din sidfot och statusa på min fb...??
    Haha, absolut! 
  • La Lola
    Alvi skrev 2013-01-22 22:06:02 följande:

Men guuud, skitsnyggt ju, med likadana trosor till! Jomen kanske alltså...! Åhh, måste ställa om hjärnan nu ju! Tack!
    Ja det är ju som ett mellanting till bikini och baddräkt.
    Jag kör med badlinne o bikinitrosor.
  • Bergvall

Ååh, jag kan inte länka... Men den andra modellen som finns blå och vit eller svart, där väljer du storlek på kupa och omkrets... På halens alltså...

Svar på tråden Söker en snygg baddräkt med ben/kjol