Vem tror du mördade Olof Palme?
Att Christer Pettersson en missbrukare av både tunga droger och alkohol skulle kunna mörda statsministern verkar inte troligt alls! Jag tror polisen gjorde det! CP fick bli syndabock helt enkelt.
Christer Petterson tror jag i alla fall var oskyldig.
Fram till härom året hade ingen trott att en ensam galning skulle kunna ta livet av majoriteten av ungdomspolitiskt aktiva på en ö i Norges vatten.
Fram till 2001 hade ingen trott att ett par flygplan skulle kunna kapas med syfte att köra in i varsin skyskrapa i New York.
Det händer jäkligt sjuka och märkliga saker i vår värld.
Att CP sköt mannen som han trodde var Sigge är faktiskt inte het omöjligt.
Wiki:
Sigvard "Sigge" Cedergren, född 24 februari 1931 i Bollnäs, död 5 mars 1996 i Stockholm, var en svensk knarklangare som blev känd för allmänheten i samband med Palmemordet. Cedergren var under många år på 1970- och 1980-talet föreståndare för spelklubben Oxen, samt bedrev svarthandel med narkotika, och blev då bekant med Christer Pettersson (de båda hade dessutom sina rötter i Hälsingland). Cedergren avslöjade strax före sin död att han några månader innan Palmemordet hade förlorat en revolver av den typ som polisen efterlyste som mordvapnet, samt att Pettersson hade kännedom om revolvern.[1]
...I rest my case.
Till alla som tror att Lisbeths vittnesmål ska vara obestridligt, ta en titt på Vetenskapens Värld som sändes i veckan ![]()
http://www.svtplay.se/video/971984/21-1-del-2-av-3-din-opalitliga-hjarna-del-2-falskt-minne
Till alla som tror att Lisbeths vittnesmål ska vara obestridligt, ta en titt på Vetenskapens Värld som sändes i veckan ![]()
www.svtplay.se/video/971984/21-1-del-2-av-3-d...
Ju mer jag läser om det och ju mer jag hör individen tala om och agera i ärendet, ju mer övertygad blir jag om att Leif GW Persson mördade Olof Palme.
Christer Pettersson
Vem är det man ska peka ut, den som höll i vapnet och sköt eller den/de/det som låg bakom mordet?
Vem som mördade Palme i meningen att utföra själva mordet, kan det ha varit Christer Pettersson, men mycket talar även för att det inte var han.
Jag har i övrigt inte en gissning på en mördare i en person.
Om frågan gäller vem som låg bakom så är det antingen grupperingar inom myndigheter som jobbar med nationell säkerhet (säkerhetstjänst typ) eller möjligtvis USA eller Sovjetunionen, genom sin egen underrättelsetjänst som sedan i sin tur kan ha fått hjälp eller t.o.m. mordet utfört av svensk säkerhetstjänst.
Jag har ingen exakt teori, utan jag har läst lite om utredningar, både privata och de offentliga från svenska myndigheter, inte minst den som Anders Jallai gjort och gör och funnit att det finns mer trovärdighet i Jallais teorier än i någon annan.
Att Christer Pettersson en missbrukare av både tunga droger och alkohol skulle kunna mörda statsministern verkar inte troligt alls! Jag tror polisen gjorde det! CP fick bli syndabock helt enkelt.
OHMYGOD den statistiken!! *tror inte mina ögon*
Jag röstade på Chrimpa Pettersson eftersom han är den enda som faktiskt ERKÄNT att han dödade Palme.