Beslutsångest! Vilken bröllopsklänning?
1.
2.
3.
4.
1.
Jag tänkte förresten ha en vit spetsbolero till efter vigseln om det blir kyligt. Den är i matchande cremevit och passar nog bra till alla klänningarna.
Och klänningen kommer vara i den cremevita färgen oavsett vilken av dem jag väljer.
Någon som vet hur man ska gör om man vill ha handskar på, det bör väl vara svårt att få på ringen då? Men annars vore det fint att dölja tatueringarna som faktiskt inte gör sig så bra ihop med en vacker bröllopsklänning.
Skulle nog ha kollat bilderna på baksidorna också för jag velade mellan 2:an (tyckte inte alls den visade för mycket vid bysten) och 3:an. Men tvåan går helt bort efter bakbilden för underklänningen är för kort. Trean hade ju dragkedja istället och det kan som någon annan sa bli problem och det gör att den tyvärr ser lite mer budget ut också. Förutom det är den ändå fin.
Ettan tycker jag va mycket vackrare bakifrån än framifrån. Bystens form har tyvärr lite mormorsvarning om man tänker på dessa "bekväma" mjuka bh som ofta är skurna så.
Då återstår fyran som jag kände va lite mer intetsägande, en variant man ser hela tiden men baifrån va den jätte fin så hade jag kunnat ändra min röst så skulle den hamnat på fyran istället för trean.
3an :)
Fyran var ju bara en ren dröm!!!!! Helt fantastisk!!!
1:an eller 4:an. 4:an var finast bakifrån. Gillade 2:an minst.
4an. Stannade till lite längre vid den. Jättefin.
1an eller 3an!
4an, absolut!
1 eller 4! Jättefina!
4 eller 3.
Nr 4. Den var väldigt elegant.
1 an eller 4 an du kan inte lägga in en kropps bild på dej behöver ek Boda ansiktet men gärna nacken nere
Ettan eller fyran! Superfina